سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۸

اخبار

حضوردبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت در اولین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت

دکتر زمانی در اولین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجانشرقی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر شمس الدین حسینعلی زاده و علی اشرفی پنجشنبه 11 اسفند ماه در اولّین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت که در مرکز همایشهای شرکت گاز استان آذربایجانشرقی برگزار شد حضور یافتند .

دبیر شورای عالی فرهنگی وزارت نفت در جلسه معارفه نادر کمالی که از سوی مهدی علی مددی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ، به عنوان رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت منصوب شده است حضور یافت و گفت : روایت کارآمدی نظام در صنعت نفت و گاز کشور مصداق کار فرهنگی است.

زمانی در اولین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت که متشکل از مدیران تابعه این وزارت در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان برگزار شد، افزود: مدیران ارشد وزارت نفت با برگزاری ده ها جلسه تخصصی فرهنگی ، مصوبات مهمی اعم از تشکیل شوراهای 9 گانه فرهنگی در سطح وزارت نفت و برنامه های راهبردی در حوزه های ملّی ، مذهبی ، جوانان و خانواده به مرحله اجرا رسانده اند.

وی با اشاره به وظایف اجرایی و حیطه مسؤولیت شورای فرهنگی مناطق ۹ گانه صنعت نفت اظهار داشت: کلیه امور فرهنگی منطقه مربوطه در سطح کلان به منظور پرهیز از موازی کاری لازم است در جلسات شوراهای مناطق بررسی و مصوب شود و تصمیمات متخذه دارای صراحت قانونی و قابل اجرا خواهد بود.

زمانی ضمن برشمردن رویکردهای اجرایی شورا ، افزود : اجرا و نظارت کامل بر ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت درخصوص شیوه نامه شورای عالی فرهنگی وزارت نفت، نظارت بر کلیه برنامه های فرهنگی، هم افزایی و نظارت بر عدم موازی کاری فعالیت های فرهنگی شرکت های زیرمجموعه در استان های منطقه، ارتقای کیفی سطح برنامه های فرهنگی خانواده های محترم کارکنان صنعت نفت منطقه، برگزاری دوره های پیشرفت در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهم وظائف شورا خواهد بود.
زمانی تصریح کرد: امروز خدعه های فرهنگی دشمن تلاش بر ابر روایتی از نارکارآمدی در جامعه بوده و اکنون که نهال انقلاب در سایه سختی های بی شائبه ، شهدای تقدیم شده به انقلاب اسلامی و تلاش و توانمندی به درختی تنومند تبدیل شده ، وظیفه داریم با تبیین این همت و تلاش ها در عرصه پژوهش ، خودکفایی در تولیدات و ظرفیت ها و توانمندی های داخلی ، نور امید را در دل مردم عزیز ایران و خانواده های محترم کارکنان بازتاب دهیم.

نادر کمالی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت در این جلسه ضمن تقدیر از حضور موثر مدیران عضو شورا گفت: امروز توفیق خدمتگزاری و تلاش در مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری که همان کار فرهنگی می باشد برای اعضای شورای فرهنگی فراهم شده که امید است با حرکت در راستای جهاد تبیین و هم افزایی و تعاملات سازنده استان های هم جوار در تدوین برنامه های راهبردی فرهنگی در تحقق منویات ایشان گام های اساسی برداریم.
لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهادهایی در خصوص بکارگیری ظرفیت شرکت ها در تربیت نسل جوان ، ارتقای حوزه های فرهنگی خانواده ها ، حمایت مادی و معنوی شورا ، تدوین سطوح اجرایی و ... ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات متخذه در اولّین جلسه شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت، وحید رضازاده آذری رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اتفاق نظر اعضاء به عنوان دبیر اجرایی شورا تعیین شد.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان آذربایجان غربی میزبان دوّمین دور از جلسات ادواری شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت پس از عید سعید فطر خواهد بود.

 

1 4
6
5
3
2

45

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید