سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۸

اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

اعضای شورای فرهنگی آخرین جلسه سالجاری را با محوریت جمع بندی اقدامات و برنامه های پیشنهادی سال آتی برگزار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در راستای اجرای شیوه نامه مسائل فرهنگی که در دی ماه به شرکت های صنعتی ابلاغ شده است ، به همت روابط عمومی ، جلسه شورای فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسینعلی زاده رئیس این بهداشت و درمان ، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک اعیاد شعبانیه ، بخصوص فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان ، گفت : این بهداشت و درمان یکی از اعضای شورای فرهنگی منطقه شمالغرب در ذیل شورای فرهنگی منطقه پنج قرار دارد که مدیران و روسای شرکت های صنعتی و روسای روابط عمومی در چهار استان آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل و زنجان هفته گذشته طی جلسه ای رئیس و دبیر شورای فرهنگی منطقه پنج تعیین نمودند و مقرر شد مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی این مسئولیت را به عهده گیرند.

علاوه بر این مقرر شد شرکت ها با وصول پیشنهادات کارکنان خود ، ضمن بررسی در جلسات شورای فرهنگی منطقه پنج ، با تهیه برنامه های عملیاتی مربوطه در سال آینده اجرایی نمایند و من اینجا از همه همکاران تقاضا دارم نظرات و پیشنهادات خود را به رئیس روابط عمومی ارسال نمایند تا با بررسی موارد ، بهترین پیشنهادات جهت اقدام در شورای فرهنگی منطقه پنج مطرح شود.

در ادامه ایشان با اشاره به لزوم انجام واجبات دینی که در راس آنها نماز می باشد گفت : بدلیل نوع و ماهیت کاری این بهداشت و درمان که خدماتی بودن آن است لذا اقامه نماز بخصوص نماز جماعت به سختی فراهم می شود لذا از همکاران تقاضا دارم تا حدامکان با هماهنگی مسئولین و همکاران واحدها ، در نماز جماعت شرکت نموده و از فیوضات آن بهره مند گردند.

در ادامه حاج آقا بابازاده امام جماعت ، با تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص عید نیمه شعبان که زمینه ساز ماه مبارک رمضان به حاضرین ، از همکاری و مساعدت بسیار خوب دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان منطقه در مسائل فرهنگی تقدیر و تشکر نمود و گفت : وجود نازنین آقا امام زمان (عج) از ما شیعیان چه توقعی دارند و آیا ما می توانیم انتظارات ایشان را با برخورد و کارهایمان برآروده نمائیم یا نه ؟ باید گفت ، وقتی فرد بیماری به این مرکز مراجعه می نماید و پزشک و پرستار با کمک به بیمار و نجات جان او گوئی جان کلیه انسان ها را نجات داده است. و این عظمت کار پزشکان و کارکنان درمان را مشخص می نماید. در روایتی از آقا امام زمان (عج) آمده است که می فرمایند : وقتی مومنی شاد می شود من هم طبیعتا شاد می شوم  و وقتی مومنی غصه دار می شود من نیز دچار غم می شوم یعنی امام حی و حاضر است و هر آن و هر لحظه با ما است .

هر کدام از کارکنان این بهداشت و درمان با رفتار مناسب و تکریم ارباب رجوع ، موجب کاهش آلام بیماران شده و مراجعین خود را شاد می نمایند در حقیقت موجب شادی امام زمان (عج) خود می شوند و این بسیار ارزشمند است.

در حوزه فرهنگی نیز ضمن اقامه نماز در کمترین زمان ممکن ، جهت استفاده بهینه از فرصت های موجود و عدم نارضایتی مراجعین محترم این بهداشت و درمان ، قرائت روزی یک صفحه از کلام ا... مجید بعد از نماز جماعت ، قرائت زیارت عاشورا در روزهای یکشنبه هر هفته و قطعاتی از دعای توسل در روز های سه شنبه هر هفته از اقداماتی است اجرایی می شود .

سپس اشرفی رئیس روابط عمومی بعد از تقدیر و تشکر از حضور همکاران در جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه ، رئوس مطالب مربوط به شورای فرهنگی منطقه پنج را قرائت نمود.

در ادامه از کارکنان ساعی در واحدهای مختلف که مسئولین واحدها به روابط عمومی اعلام نموده بودند با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل شد و برندگان مسابقات ورزشی جام فجر 1401 ، مسابقه کتبی ویژه دهه مبارک فجر و غدیر اعلام و کارت هدیه ای تقدیم شد.


1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

 

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید