سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۸

اخبار

برگزاری آخرین جلسه کمیته سلامت سال در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

دویست و چهلمین جلسه کمیته سلامت اختصاصی حوزه طب صنعتی در مرکز سلامت کار شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ چهارشنبه 24 اسفند ماه آخرین جلسه کمیته سلامت با حضور تیم سلامت کار بهداشت و درمان منطقه در مرکز سلامت کار شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

درابتدا دکتر حسینعلی زاده پس از خوش آمدگوئی از همکاری تک تک اعضاء تیم ، در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های سازمانی تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه دکتر عظیم زاده هم بنوبه خود مراتب سپاس خود را اعلام نمود.

اشرفی تعداد 5187 معاینه دوره ای و 1328 معاینه بدو استخدام را که به همت تیم سلامت کار بطور کامل در مرکز تخصصی طب کار منطقه نهایی شده خبر داد و اظهار داشت : امسال نسبت به سالهای قبل بالاترین پوشش معاینات را داشته ایم. ضمناً تمامی کارکنان بهداشت و درمان منطقه نیز با پوشش 100 درصدی معاینه شده اند .

در این جلسه تقسیم بندی جمعیتی کارکنان تحت پوشش بین پزشکان برای سال 1402 انجام شد و همچنین تقویم معاینات تبریز و شهرستانها مشخص گردید . قرار بر این شد از سال آتی مدیریت و نظارت استراحتهای پزشکی کارکنان تحت پوشش صنعت نفت با حوزه سلامت کار و بصورت الکترونیکی باشد.

الکترونیکی شدن کامل پرونده های طب صنعتی (بایگانی) و همچنین ثبت مستقیم معاینات شغلی در نرم افزار جزو اولویتهای سلامت کار منطقه بوده و در سال آتی سعی خواهد شد بمیزان 95 درصد این امر تحقق یابد .

 

4
3
2
1

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید