سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۰

اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی با محوریت هفته بهداشت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

همکاران پزشکی خانواده ، آموزش و روابط عمومی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته بهداشت شرکت نمودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، دکتر احضار و دکتر توکلی  پزشکان خانواده ، فیروزان کارشناس ارشد مامائی ، خدائی کارشناس ارشد تغذیه ، اسدی و محمدزاده پرستاران خانواده ، محمدی رئیس آموزش و پژوهش ، ایمانی مسئول انفورماتیک و جوان مقدم کارمند روابط عمومی امروز در سالن آموزش دور هم جمع شدند تا در خصوص برنامه های هفته بهداشت از 9 الی 16 اردیبهشت 1402 تبادل نظر و گفتگو نمایند.

در ابتدا دکتر مسکوچی ضمن تشکر از حضور همکاران ، انتخاب لعیا فیروزان بعنوان مامای نمونه درمانگاهی در سطح سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت را خدمت ایشان و همه همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب تبریک گفت و فعالیت های ایشان را مایه مباهات این بهداشت و درمان دانست. سپس دکتر احضار ضمن قرائت شعار امسال هفته بهداشت در کشورمان و بیان روز شمارهای اعلامی این هفته ، خواهان بیان نقطه نظرات و پیشنهادات اجرائی برای این هفته از سوی حاضرین شد.

در پایان مقرر شد ، با تهیه پوستر و استند از مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی ، برگزاری کلاس های آموزشی با عناوین متنوع ؛ نقش تغذیه در سبک زندگی سالم ، سالمندی خوب و ... توسط پزشکان خانواده ،کارشناسان ارشد تغذیه و مامایی در این بهداشت و درمان و شرکت های صنعتی تابعه ، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان 8 تا 12 سال ، برگزاری نمایشگاه از پمفلت های موجود در واحد آموزش و بهداشت خانواده ، معرفی کتاب های مناسب با موجود مضرات تک فرزندی برای خانواده ، سالمندی سالم و ... به مراجعین این بهداشت و درمان در اقداماتی است که در صورت موافقت مسئولیت در هفته بهداشت  اجرائی خواهد شد.



بهداشت 5
بهداشت4
بهداشت3
بهداشت2
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۴۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید