سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵

اخبار

دیدار رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب از کادر واحد آزمایشگاه بمناسبت روز آزمایشگاه

دکتر حسینعلی زاده و مسئولین این بهداشت و درمان در روز آزمایشگاه ، از همکاران این واحد تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت سی ام فروردین زاد روز حکیم اسماعیل جرجانی و روز آزمایشگاه ، رئیس این بهداشت و درمان بهمراه مسئولین به واحد آزمایشگاه رفته و در دیداری صمیمانه ، این روز را به کارکنان واحد آزمایشگاه تبریک گفتند.

در این دیدار ، دکتر حسینعلی زاده با اشاره به تلاش همکاران این واحد که موجب افزایش رضایت مندی مراجعین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور گردیده است گفت : بسی مایه افتخار و مباهات است که شما با تلاش های روز افزون خود ، رضایت مراجعین را فراهم نموده اید که هم رضایت خداوند متعال و هم خلق خدا را بهمراه دارد. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی خود موفق و پیروز باشید.

در ادامه دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی ، ضمن تبریک روز آزمایشگاه به کارکنان این واحد گفت : با وجود کاهش میزان آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا و ابتلای به آنفلوآنزا ، میزان مراجعین این واحد کاهش نیافته است که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

سید حریری مسئول آزمایشگاه هم با تشکر متقابل از حضور رئیس و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در واحد آزمایشگاه ، گفت : من و همکارانم تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا ان شاء الله با ارائه خدمات بهینه با کیفیت بالا ، رضایت مراجعین خود را ارتقا دهیم.

در پایان به رسم یادبود ، دکتر حسینعلی زاده با اهدا لوح تقدیر از همکاران این واحد تقدیر نمود.

آزمایشگاه 4
آزمایشگاه 3
آزمایشگاه2
آزمایشگاه1

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید