سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۳

اخبار

برگزاری مراسم تودیع ارژنگ حسام زاده رئیس خدمات پرستاری بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

رئیس گروه پرستاری و مامائی این بهداشت و درمان به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، ارژنگ حسام زاده رئیس پرستاری این بهداشت و درمان از اول خرداد 1402 به افتخار بازنشستگی نائل می شود به همین مناسبت ، مراسم تودیع ایشان امروز در سالن اجتماعات پلی کلینیک مرکزی برگزار شد.

در این مراسم ، دکتر حسینعلی زاده ضمن تشکر از خدمات ارزنده حسام زاده ، فضائل اخلاقی و کاری ایشان را بیان نمود و گفت : حسام زاده به معنای واقعی فردی پاک دست ، متعهد به کار و مسئولیت پذیر است و در تمام طول دوران خدمت که اینجانب هم افتخار همکاری در واحد اورژانس با وی را دارم ، از تعهد ، اطلاعات علمی بالا و سرعت عمل در کار ایشان اطلاع دارم.

وی در ادامه گفت " علاوه بر توانائی ایشان در واحد اورژانس ، خدمات وی درحوزه پرستاری نیز قابل تقدیر است و با درایت و توانمندی بالای خود در  واحد خویش ، با برنامه ریزی صحیح و انجام پیگیری های لازم ، واحد پرستاری را  به نحو احسن  مدیریت می نمود.

در ادامه همکاران حاضر در مراسم با تقدیر از حسام زاده و ذکر خاطره ای که در طول خدمت با ایشان داشتند ، ایام خوش ، همراه با سلامتی و طول عمر را برای ایشان آرزو نمودند.

در پایان مراسم ، با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر حسینعلی زاده و گل و تابلوی تهیه شده توسط همکاران واحد اورژانس ، ایشان را بدرقه نمودند.

 

آقای حسام زاده11
آقای حسام زاده10
آقای حسام زاده9
آقای حسام زاده8
آقای حسام زاده7
آقای حسام زاده6
آقای حسام زاده5
آقای حسام زاده4
آقای حسام زاده3
آقای حسام زاده2
آقای حسام زاده1


2
1

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۴۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید