سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۳

اخبار

بازدید مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بهداشت و درمان شمالغرب کشور

بیگدلی تکریم ارباب رجوع را از اهم وظائف کارکنان در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،مهندس بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بهمراه مهندس حسن عسگری مشاور مدیر عامل روز سه شنبه نهم خرداد در پلی کلینیک مرکزی این بهداشت و درمان حضور یافتند.

ایشان در ابتدا با حضور در واحد های مختلف پلی کلینیک مرکزی ، از نزدیک با همکاران این واحدها دیدار و از مسائل و مشکلات موجود آشنا شدند.

سپس با عزیمت به شرکت پالایش نفت تبریز با معاون عملیاتی پالایشگاه مهندس آقا بیگلو و تندرو مدیر منابع انسانی دیدار و گفتگو و نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان پالایشگاه تبریز را استماع نمودند، در این دیدار بیگدلی ضمن تشکر از همکاران پالایشگاه گفت : تاکید مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه به مراجعین و خانواده بزرگ صنعت نفت است و ما در تلاش هستیم به بهترین نحو این خدمات را ارائه نمائیم و همه کارکنان با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را در این راه همراهی نمایند تا شاهد بهبود شرایط باشیم.

در ادامه به شرکت پتروشیمی تبریز رفته و با مدیرعامل پتروشیمی دیدار و گفتگو نمودند .در این دیدار بیگدلی تکریم ارباب رجوع را از اهم وظائف کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دانسته و گفت : تشکیل میز خدمت از اقداماتی است که از مسائل و مشکلات و نواقص خود آگاه شویم و در ارتقا خدمت رسانی به خانواده بزرگ صنعت نفت گامی هر چند کوچک برداریم.

ایشان سپس به ساختمان های درمانگاه سابق کوی گلستان و خیابان آبرسان رفته و از وضعیت آنها اطلاع یافت و نقطه نظرات خود را در ارتباط با این ساختمان ها اعلام نمود.

مهندس بیگدلی روز چهارشنبه با حضور در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی ، دیدار اختصاصی با کارکنان بهداشت و درمان داشته و از نزدیک با مسائل و مشکلات ایشان اطلاع یافتند.

جا دارد از زحمات ایشان و وقتی که در اختیار همکاران این بهداشت و درمان گذاشتند تقدیر و تشکر نمائیم.

2
1


آقای بیگدلی27
آقای بیگدلی26
آقای بیگدلی25
آقای بیگدلی24
آقای بیگدلی21
آقای بیگدلی21
آقای بیگدلی19
آقای بیگدلی18
آقای بیگدلی17
آقای بیگدلی16
آقای بیگدلی15
آقای بیگدلی11
آقای بیگدلی10
آقای بیگدلی9
آقای بیگدلی6
آقای بیگدلی7
آقای بیگدلی5
آقای بیگدلی3
آقای بیگدلی2
آقای بیگدلی1

آقای بیگدلی22

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید