سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۳

اخبار

معارفه رئیس خدمات پرستاری (مترون) بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

در اولین جلسه درون بخشی و هماهنگی حوزه پرستاری ، علی اشرفی بعنوان رئیس گروه پرستاری و مامائی این بهداشت و درمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ روز سه شنبه 16 خرداد اولین جلسه درون بخشی تیم پرستاری و مامائی بهداشت و درمان منطقه با حضور رئیس بهداشت و درمان و جمعی از پرستاران و ماماها برگزار شد.

دکتر حسینعلی زاده ضمن معرفی علی اشرفی بعنوان رئیس خدمات پرستاری جدید ، مجدداً از زحمات حسام زاده که اخیراً به بازنشستگی نائل گردیده اند تقدیر و تشکر نمود و از او به نیکی یاد کرد.

رئیس بهداشت و درمان به اهمیت بسیار بالای تکریم ارباب رجوع اشاره و گفت : همیشه خاطرمان باشد که فلسفه وجودی بهداشت و درمان در صنعت نفت ، کارکنان و خانواده های محترم این مجموعه بوده و تک تک ما به نوبه خود وظیفه داریم با بالاترین کیفیت ، بهترین خدمات را با سعه صدر و خشروئی به این عزیزان ارائه نمائیم . در ادامه رعایت سلسله مراتب اداری ، اهتمام به رعایت اصول ایمنی بیمار و حفظ حریم شخصی بیماران را گوشزد کرد و ارتقاء عملکرد کمی و کیفی حوزه مربوطه را از رئیس خدمات پرستاری خواستار شد و از کارکنان زیر مجموعه خواست در این امر مهم ،اشرفی را یاری نمایند.

در ادامه اشرفی اهم برنامه های پیش بینی شده برای 9 ماه سال 1402 را بیان و بر موضوع آموزش تاکید داشت .

اکسل ارزیابی کمی و کیفی طراحی شده منطبق با استانداردهای اعتبار بخشی مراکز درمانی با درجه اعتبار بالا را که مهارتهای مدیریتی ، ارتباطی ، تخصصی اورژانس ، بالینی و عمومی پرستاران لحاظ گردیده را به حاضرین توضیح  و مقرر شد در هفته آتی بصورت کارشناسی بررسی و سپس نهایی گردد.

 

7
6
5
3
2
1

۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید