سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۱

اخبار

برگزاری جلسه حلقه صالحین با محوریت بزرگداشت غدیر خم

اعضای بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جهت بزرگداشت عید غدیر تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اعضای بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، در راستای گرامیداشت هر چه باشکوهتر عید غدیر خم دور هم جمع شدند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

این جلسه که بعد از نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت عاشورا برگزار شد ، دکتر عظیم زاده فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ضمن خوش آمد گوئی به حضار ، غدیر را عید بزرگ شیعیان دانست و از اهمیت آن مطالب ارزنده ای بیان نمود.

وی برگزاری اردوی یک روزه خانوادگی ، توزیع شیرینی و شکلات و آین بندی ساختمان پلی کلینیک را از جمله برنامه های پیشنهادی برای این واقعه مهم بیان نمود.

در ادامه حاج آقا بابازاده امام جماعت ، ضمن بیان اهمیت بزرگداشت هر چه باشکوهتر عید غدیر گفت : اگر غدیر به درستی به مسلمانان نمایانده می شد ، واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد .

ایشان از اهمیت آگاهی افراد از ایام ولادت و شهادت ائمه گفت و آذین بندی متناسب با مناسبت های مذهبی را خواست.

در ادامه همکاران حاضر از وضعیت حجاب در جامعه اعلام نارضایتی نموده و خواستار برخورد جدی با این افراد در مراجعه به پلی کلینیک شدند و مقرر شد در مرحله اول استندی با عنوان « از ارائه خدمات به افراد بد حجاب معذوریم » تهیه و در طبقه همکف ساختمان پلی کلینیک نصب شود .

جلسه حلقه صالحین3
جلسه حلقه صالحین2
جلسه حلقه صالحین1


۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید