سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان شمالغرب کشور با مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده و هیئت همراه با مهندس علی جعفر آقایی و روسای خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب در شهر زنجان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ دکتر حسینعلی زاده به همراه علی اشرفی رئیس روابط عمومی و علی اصغر قلمی رئیس حراست بهداشت و درمان منطقه به دعوت مهندس جعفرآقایی مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب روز چهارشنبه 14 تیر ماه در زنجان حضور یافتند.

جعفر آقایی ضمن خیرمقدم گوئی به رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و هیئت همراه ؛ گفت : هدف از این دعوت آشنائی بیشتر با مجموعه بهداشت و درمان بوده و  قدردانی از زحمات رئیس مجموعه درمانی را به جهت رضایتمندی پرسنل و خانواده های شرکت بر خود واجب میدانیم . در ادامه مهندس وزیری معاون عملیات توضیحات مدیر منطقه را تکمیل و مهندس پایتخت اسکوئی رئیس ناحیه فنی تبریز بصورت آنلاین در جلسه حاضر و مهر تاییدی بر اظهارات مدیر منطقه داشتند.

دکتر حسینعلی زاده ضمن تشکر از دعوت مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب ، با توضیح استراتژی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یک سازمان خدماتی است که مختص کارکنان و خانواده های صنعت نفت در کشور می باشد و اصلی ترین استراتژی این سازمان ، ارائه خدمات بهینه ، سریع ، سهل الوصول و با کیفیت بالا به خانواده صنعت نفت می باشد و در این راستا برای بهداشت و درمان صنعت نفت در سطح کشور فرقی ندارد که کارمند و خانواده وی تحت پوشش کدام بهداشت و درمان باشد ، ملزم به ارائه خدمات بهینه درمانی به این عزیزان می باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه کارکنان نفت کارفرمای ماست گفت : دریافت خدمات درمانی با کیفیت بالا حق مسلم خانواده بزرگ نفت می باشد و جلب رضایت و حمایت کارکنان و خانواده های صنعت نفت از اصلی ترین سیاست های ماست ، چرا که وجود ما وابسته به وجود آنهاست.

در ادامه جلسه موضوعات بهداشتی درمانی در حوزه های مختلف و سلامت کار توسط احمدی رئیس اموراداری ، ندایی رئیس روابط عمومی ، ابراهیم خانی رئیس خدمات عمومی ، لازمی رئیس HSE ، ساجدی هماهنگ کننده اداری و مالی تبریزو زنجان و همچنین نماینده شرکت گازاستان زنجان مطرح و پاسخها و راهکارهای لازم توسط دکتر حسینعلی زاده و اشرفی ارائه شد.

ناصر احمدی و بهنام لازمی هردو از زحمات رامین دینی پرستار وقت مرکز انتقال نفت شهید کریمی (ترکمنچای) قدردانی کردند و سرپرستاری مراکز سلامت سطح یک شمالغرب کشور را به ایشان تبریک گفتند.

لازمی در تکمیل سخنان خود گفت : با توجه به اینکه حوزه سلامت کار و در راس آن مدیریت ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از بنیان گذاران کمیته های سلامت تخصصی شاغلین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بوده و همچنین هدایت و برگزاری جلسات راهبردی متعددی را با حضور سیزده شرکت تحت پوشش بامیزبانی یکی از شرکتها در هر فصل سال قبل از شیوع کرونا عهده دار بود ، لذا تقاضا دارم این گردهمائی ها همچنان با هماهنگی بهداشت و درمان منطقه احیاء گشته و از طرف مدیریت ارشد منطقه و جمع حاضر میزبانی اولین جلسه کمیته راهبردی سلامت شاغلین پسا کرونا را اعلام میدارم و انشالله در ایام آتی با نماینده بهداشت و درمان هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد.

توحید ساجدی در ادامه از راه اندازی سامانه آنلاین استراحت پزشکی ها در بستر نرم افزار هلثی لاین قدردانی و اقدام فوق را نظارت عالیه و بسیار مفید گواهی های پزشکی دانست.

در انتهای جلسه لوح تقدیری از سوی مدیر منطقه به رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور اعطا گردید.

پس از اتمام ، حاضرین جلسه در مرکز انتقال نفت ایده لو  حدود 40 کیلومتری زنجان حاضر و از تاسیسات انتقال نفت بازدید بعمل آوردند.

 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

 

۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۲۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید