سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۴

اخبار

دکتر عظیم زاده سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

دکتر بهروز عظیم زاده از سوی مدیر عامل سازمان بعنوان سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی حکمی ، از خدمات ارزنده دکتر شمس الدین حسینعلی زاده که در شرف بازنشستگی میباشند در تصدی گری ریاست مجموعه بهداشت و درمان منطقه تقدیر و تشکر نمود و دکتر بهروز عظیم زاده را بعنوان سرپرست جدید بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب منصوب کرد.

دکتر حسینعلیزاده1

دکتر حسینعلی زاده از سال 1376 بعنوان رئیس این بهداشت و درمان انجام وظیفه نمود ، ایشان در دوران تصدی مسئولیت ، با بهره گیری از آموزه های دینی و نیز با درایت و سلامت اداری ، اقدامات بسیار ارزنده ای در جهت افزایش بهره وری عملکرد کارکنان و ارتقاء کیفیت خدمات برداشت و از آخرین اقدامات برتر ایشان می توان به تاسیس ساختمان کنونی پلی کلینیک تخصصی در خیابان 22 بهمن تبریز اشاره نمود.

در این راستا دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نیز طی حکمی از خدمات ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمود.

حکم دکتر حسینعلیزاده

دکتر عظیم زاده

دکتر بهروز عظیم زاده متولد 1345 در سال ۱۳۶۸ با مدرک دیپلم به استخدام شرکت پالایش نفت تبریز در آمد و بعد از دو سال تحصیل در رشته شیمی ، انصراف داده و مجددا درآزمون رشته دکترای پزشکی شرکت کرد و وارد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد و بعد از اتمام تحصیل ، بعنوان پزشک اورژانس و مدتی هم بعنوان مسئول درمانگاه خانواده گلستان تبریز با بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب به همکاری خود ادامه داد.

وی پس از قبولی در رشته طب کار و بیماریهای شغلی ، در سال 1391 از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اخذ مدرک بورد تخصصی فارغ التحصیل و از همان سال در سمت رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب مشغول خدمت شد . در روز چهارشنبه 28 تیرماه سالجاری طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بعنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور منصوب شد.

 

حکم انتصاب دکتر عظیم زاده

۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید