سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۱

اخبار

برگزاری سوّمین جلسه شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت در سرعین

دکتر حسینعلی زاده و دکتر عظیم زاده در سوّمین نشست شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه که به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر حسینعلی زاده ، دکتر عظیم زاده و علی اشرفی روز پنجشنبه مصادف با 29 تیر ماه در سرعین حاضر و در سوّمین نشست شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل شرکت کردند.

در این جلسه دکتر علی زمانی دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شرکت گاز استان اردبیل ، برگزاری سوّمین جلسه فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت را نمونه ای از توفیقات شورای فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: چنین نشست هایی قطعاً دستاورد بسیاری ، با اثربخشی زیاد به دنبال خواهد داشت ، امید و ایمان مهمّترین عواملی هست که علی الخصوص در این ایّام مشاهده می‌کنید که مردم پای کار هستند و ما هم بایستی بیش از پیش در راستای امید آفرینی حرکت کنیم.

دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت، امید آفرینی در بین آحاد مختلف مردم را بسیار حائز اهمیّت برشمرد و گفت : طی ماه‌های آینده یکی از مهمّترین رویدادهای سیاسی کشور برگزار خواهد شد و مشارکت مردم و امیدآفرینی مهمّترین رسالت و سیاست فرهنگی کشور می باشد.
زمانی تشکیل جلسات شورای فرهنگی در سطح وزارت نفت را ظرفیت بسیار خوبی برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در سطح جامعه و جامعه هدف برشمرد و اظهار داشت: طی سال‌های اخیر برنامه های فرهنگی به عنوان اصلی‌ترین عامل نشاط اجتماعی مبدل شده است و قطعاً اینگونه از برنامه ها در سطح جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی ارتقاء کمی و کیفی تکریم خانواده ها را با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی تاثیرگذار عنوان نمود و گفت: عقیده داریم در حوزه فعالیت های فرهنگی پتانسیل بسیار خوبی در وزارت نفت وجود دارد.
دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت ، تکمیل طرحهای نیمه تمام مرتبط با مسائل فرهنگی را اولویت فرهنگی وزارت نفت عنوان نمود و گفت: قطعاً پیگیری مسئولین در حوزه فرهنگی بسیار مهمّ و محرّک تکمیل پروژه های  فرهنگی نیمه تمام است.
این مقام مسئول به انسجام و همدلی همه مسئولین عالی رتبه وزارت نفت در حوزه فرهنگی اشاره نمود و گفت: قطعاً شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت یکی از پیشروترین شورای های فرهنگی در سطح کشور است که حرکت خالصانه با خلوص نیّت مهمترین عامل این موفقیت می باشد.

نادر کمالی ، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای فرهنگی منطقه 5 وزارت نفت ،  ضمن تقدیر از مشارکت و پیشنهادات سازنده اعضا در پیشبرد اهداف این شورا اظهار داشت: رویکرد مشارکتی و هم افزایی در جلسات شورای فرهنگی منطقه 5  با  حذف موازی کاری زمینه رشد معنوی و توسعه فرهنگی را فراهم ساخته است.
در طی جلسه پیشنهادات ارائه شده از سوی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و بهداشت و درمان بررسی و 9 پیشنهاد اجرایی مصوب شد.

 

1

2

3

4

5



 

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۴۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید