سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲

اخبار

دیدار رئیس امور ورزش سازمان با اعضای کمیته ورزشی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب

مسائل و مشکلات ورزشی کارکنان این بهداشت و درمان در دیدار با رئیس امور ورزش سازمان مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، رادنژاد رئیس امور ورزش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این بهداشت و درمان حضور یافت . در این دیدار ، دکتر عظیم زاده ضمن خوش آمد گوئی به ایشان و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ، ورزش را از عوامل کاهش ریز فاکتورهای موثر در بیماری های مختلف بخصوص بیماری های غیر واگیر و متابولیک دانست و گفت : در طب صنعتی و سلامت کار ، توصیه ما به اکثر بیماران ، انجام حرکات ورزشی متناسب با وضعیت جسمانی آن ها ست ، از این رو توصیه ورزش برای کارکنان و نیز ایجاد زمینه های لازم برای تحرک و ورزش در کارمندان و خانواده های آنها ، موجب پیشگیری از بیماری های مختلف و افزایش سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی خواهد بود.

در ادامه قهرمانی رئیس امور ورزش نیز ضمن خوش آمد گوئی ، از برنامه های ورزشی کمیته ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب توضیحاتی ارائه نمود و گفت : ما از اول سال تاکنون سه جلسه با اعضای کمیته ورزشی تشکیل داده و مصوباتی نیز داشتیم و در این راستا با فراخوان به کلیه کارکنان ، رشته های ورزشی ، تعداد متقاضیان و نیز مسائل و مشکلات موجود بررسی گردیده است که امیدواریم با حضور جنابعالی و بیان راهکارهای تخصصی ، بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راستای ارتقای ورزش کارکنان و خانواده هایشان برداریم.

سپس مسئولین تیم های ورزشی با بیان مسائل و مشکلات موجود در رشته های ورزشی خود ، از نظرات و پیشنهادات رادنژاد استقبال نمودند.

مقرر شد میزبانی گروه کوهنوردی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شمالغرب ( تبریز) واگذار شود و در اولین زمان ممکن با هماهنگی های لازم و اخذ مجوزها از ستاد سازمان ، در خصوص صعود کوهنوردان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به سبلان اجرائی گردد.

در انتها ، رادنژاد بعد از بازدید باشگاه بدن سازی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب  در بین اعضای تیم فوتسال حضور یافت ضمن شرکت در تمرین این تیم ، حضوری صمیمی داشت.

 

ورزش4
ورزش3
ورزش2

امور ورزش1

۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید