سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷

اخبار

دیدارمسئولین بهداشت و درمان شمالغرب کشور با مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب

سرپرست بهداشت و درمان شمالغرب کشور و هیئت همراه در جلسه مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ دکتر عظیم زاده ، دکتر حسینعلی زاده ، دکتر سودی ، قلمی و اشرفی روز سه شنبه 10 مرداد ماه در جمع مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب حضور یافتند.

دکتر فیض حسینی مدیر منطقه میاندوآب ضمن خوش آمد گوئی به دکتر عظیم زاده ، دکتر حسینعلی زاده و هیئت همراه ، از حضور سرپرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در روزهای آغازین در جمع مدیران و مسئولین شرکت ابراز خرسندی کرد و از زحمات دکتر حسینعلی زاده در طی تصدی گری مسئولیت بهداشت و درمان منطقه تقدیر و تشکر نمود.

تک تک مسئولین و حاضرین جلسه موارد و مشکلات جاری را مطرح و پاسخهای لازم ارائه و موارد قابل پیگیری و رسیدگی جمع بندی شد.

در انتهای جلسه لوح تقدیر از سوی مدیر منطقه به دکتر حسینعلی زاده اعطا شد.

6
5
4
3
2
1

 

 

دکتر عظیم زاده و هیئت همراه روز چهارشنبه 11 مرداد در مهاباد حاضر شدند و از نزدیک به مشکلات درمانی بازنشسته شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه مهاباد ناصر عادل خانی رسیدگی کردند .

دکتر سودی متخصص عفونی و رئیس مرکز بهداشتی و درمانی ارومیه ، دکتر حسینعلی زاده و دکتر عظیم زاده با تشریح دستورالعملهای درمانی ابهامات موجود را تشریح کردند و در پایان جلسه عادل خانی سپاس و قدردانی خود را از مسئولین سازمان بهداشت و درمان ابراز داشت و گفت : افتخار میکنم که تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی صنعت نفت میباشم.

عادل خانی از حضور دکترحسینعلی زاده ، دکتر عظیم زاده ، دکتر سودی ، قلمی و اشرفی در مهاباد و رسیدگی به مشکلات درمانی شخصی خود تشکر و قدردانی ویژه کرد .

 

9
8

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید