سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۷

اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی برپائی موکب زائرین اربعین حسینی (ع)

جهت رفاه حال زائرین اربعین حسینی (ع) بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب در مرز تمرچین موکب برپا می دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت اربعین حسینی (ع) و در راستای خدمت رسانی به زائرین ، روسا و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور امروز با برگزاری جلسه ای ، مقدمات اولیه جهت برپائی موکب در مرز تمرچین از تاریخ 5  لغایت 17 شهریور را بررسی نمودند.

در این جلسه دکتر عظیم زاده با اشاره به لزوم خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع) ، گفت : هماهنگی های لازم با ستاد عتبات عالیات و سایر ارگان های ذیربط انجام شده است و ان شاء الله با همکاری شرکت های صنعتی شمالغرب ، بتوان موکبی در شأن و منزلت کاروان های زائرین امام حسین (ع) برپا نموده و گامی هر چند کوچک در جهت رضایت الهی و اکرام زائرین انجام دهیم.

شایان ذکر است این بهداشت و درمان با اعزام پزشک ، پرستار ، راننده آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس و نیز نیروهای امدادی و خدماتی ،در موکب حضور خواهد داشت.

با توجه به کمبود نیروی پزشک و پرستار ، اشرفی رئیس دفتر پرستاری گفت : ما بررسی های لازم در خصوص تغییر برنامه های کاری پزشکان و پرستاران اورژانس انجام دادیم. سپس ایشان جهت رفع کمبود های موجود ، تعطیلی معاینات دوره ای در ایام حضور همکاران در موکب را پیشنهاد نمود که مورد موافقت اعضای حاضر قرار گرفت و مقرر شد مراتب به شرکت های صنعتی اعلام گردد.

دکتر مسکوچی ، تدبیر تمهیدات لازم برای تهیه داروهای مورد لزوم در ایام برپائی موکب را ضروری دانست و گفت : اختصاص دو دستگاه کانتینر مجهز جهت حضور همکاران و نیز نگهداری دارو و لوازم پزشکی مورد نیاز ضروری می باشد و باید آمبولانس اختصاصی جهت شرکت در موکب بصورت کامل بررسی گردد و اشکالات احتمالی آن رفع شود .

 

 

۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید