سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۳

اخبار

وزیر نفت روز پزشک را به کادر درمان کشور تبریک گفت

وزیر نفت در پیامی روز پزشک را به کادر درمان کشور تبریک گفت و افزود: بدون تردید کارکنان شریف صنعت نفت ایران، همدلی و همراهی سازمان بهداشت و درمان در فراز و نشیب کار عملیاتی را فراموش نخواهند کرد.
به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:«واژه مقدس «پزشک» هماره بیان‌گر ماهیت پرفروغ ستارگانی است که پیام‌آور سلامت و سرزندگی بر پهنه زمین بوده‌اند.
 
هنوز روزهای زیادی از ایثارگری و نقش‌آفرینی کم نظیر کادر درمان کشورمان به‌ویژه پزشکان کارآزموده در راهبری و هدایت مسیر اعتلای سلامت هموطنان عزیزمان در روزگار پرالتهاب شیوع ویروس کرونا نگذشته‌است. روزگاری که این سپیدجامگان تا پای جان در راه استقرار سلامت جامعه ایستادند.
 
بنده بر خود فرض می‌دانم روز پزشک را به همه پزشکان ارجمند و درمانگران تن و روان جامعه، به‌ویژه پزشکان و همکاران خدوم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ایران زمین که در جای جای این صنعت مولد و راهبردی همواره التیام‌بخش درد همکاران پرتلاش خود هستند تبریک و تهنیت عرض کنم.
 
بدون تردید کارکنان شریف صنعت نفت ایران، همدلی و همراهی سازمان بهداشت و درمان در فراز و نشیب کار عملیاتی را فراموش نخواهند کرد. و صد البته قدرشناسان شما پزشکان و درد آشنایان کادر درمان هستند.
 
روز و روزگار عزت‌تان مستدام. برای همه شما عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامت، تندرستی و موفقیت در مسیر خدمت به هموطنان گرامی آرزو می‌کنم.»
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید