سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۰

اخبار

بیمارستان فوق پیشرفته صنعت نفت احداث می‌شود/ اهتمام شرکت ملی نفت به ارتقاء شاخص‌های درمان

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از احداث بیمارستان فوق پیشرفته نفت در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر در بازدید از بیمارستان صنعت نفت تهران که امروز (اول شهریورماه) همزمان با روز پزشک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: با اخذ مجوزهای لازم مقدمات ساخت بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت، انجام شده است و به‌زودی جزییات بیشتری در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی و خداقوت به کادر درمان بیمارستان نفت، روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان تبریک گفت و خاطرنشان کرد این روز یک روز خاص است و شرکت ملی نفت ایران آماده تقدیر ویژه با توجه به منزلت و جایگاه پزشکان است.

* تلاش برای ارتقاء شاخص های درمان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دو سال از حضور دولت سیزدهم سعی شده است شاخص‌های درمان بهبود یابد و ما خواهان ارتقاء شاخص سلامت و سطح امید به زندگی در صنعت نفت هستیم.

خجسته‌مهر با بیان اینکه وظیفه ما فقط تولید نفت نیست و باید شاخص ها را بالا ببریم، زیرا که بر اساس گزارش‌ها درصد بالایی از کارکنان ما اقماری هستند و طبق بررسی ها ممکن است درگیر مسائلی مانند استرس و... باشند، بنابراین ما نیاز به صنعت نفتی سلامت محور و خانواده محور داریم.

معاون وزیر نفت گفت: مدافعان سلامت صنعت نفت در دوران کرونا بیش از ۶۰۰ هزار واکسن به عموم بیماران تزریق کردند که این آزمون مهمی برای بهداشت درمان صنعت نفت بود.

* افزایش دو برابری بودجه درمان بیماران خاص

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء شاخص سلامت، ضمن تاکید بر تامین بودجه مناسب پروژه ها، گفت: توسعه را لزوما هزینه و بودجه بالا نمی‌دانیم، با این حال بودجه حدود ۱۱ هزار میلیارد تومانی در اختیار بهداشت درمان صنعت نفت است که در دولت سیزدهم، شرکت ملی نفت بودجه بیماران خاص را دوبرابر افزایش داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: توجه ویژه‌ای نیز به بحث بهداشت و درمان در مناطق عملیاتی شده است و اعتبارات ویژه نیز برای آن مناطق اختصاص یافته است.

معاون وزیر نفت اظهار کرد: ما در سال گذشته بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برای مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور اختصاص دادیم و علاوه بر این موضوع، به همه ارکان شرکت ملی نفت اعلام کردیم تمام امکانات نفت در بخش درمانی در اختیار مردم همجوار و عموم مردم هم قرار بگیرد، به طور مثال در مناطق عملیاتی که اورژانس هوایی وجود ندارد، اورژانس هوایی صنعت نفت در اختیار و در خدمت همجواران تأسیسات هم قرار بگیرد.

خجسته مهر با بیان اینکه رضایتمندی بیماران و مراجعین، پزشکان و کادر درمان برای ما مهم است، اظهار کرد: در همه سطوح نیاز سنجی شود که احتیاج های سازمانی چیست و اگر مشکلی در ساختار است ما قول لازم را گرفتیم تا این موضوع نیز برطرف شود.

* اقدامات قابل توجه کارکنان شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را از کارگزاران صدیق نظام دانست که بی منت به مردم خدمت کردند و اظهار کرد در دو سال گذشته خدمات قابل توجهی ارائه شده است که در مقایسه با گذشته پیشرفت خوبی مشاهده می شود.

خجسته مهر افزود: از شروع فعالیت شرکت ملی نفت ایران در دولت  سیزدهم صادرات نفت دوبرابر شد و تولید نفت نیز از کانال دو میلیون به ۳ میلیون رسید. در بخش سرمایه گذاری نیز حدود ۱۴ طرح مهم اجرایی شد یا در حال اجرا داریم  که ۱۲ طرح مهم آن مربوط به میادین مشترک هست.

مهدی علی مددی، معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت منابع انسانی نیز در این بازدید ضمن تبریک این روز و ابراز خرسندی از حضور در جمع پزشکان، پرستاران و کادر درمان، با اشاره به اینکه از روز اکتشاف نفت در ایران کادر درمان کنار صنعت نفت بوده و پا به پای کارکنان عملیاتی صنعت نفت، پزشکان نیز حضور داشتند، گرامیداشت این روز را برای مجموعه صنعت نفت حائز اهمیت دانست.

وی از حمایت و نگاه ویژه وزیر نفت به کادر درمان و پزشکان سازمان بهداشت و درمان خبر داد و تاکید کرد مجموعه مدیریت عالی صنعت نفت قدردان زحمات کادر درمان خواهند بود.
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید