سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۸

اخبار

ارائه خدمات پزشکی به زائرین اباعبدالحسین (ع) توسط بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، تیم پزشکی موکب شهید تندگویان _ شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت را با هدف خدمات رسانی به زائرین کربلا برپا نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان با هدف خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در موکب شهید تندگویان (مرزتمرچین _ پیرانشهر) از 5 شهریور درمانگاه سیار با حضور مستر پزشک ، پرستار ، راننده آمبولانس و نیروی خدمات عمومی با تجهیزات مورد نیاز و یکدستگاه آمبولانس برپا نمود.

این تیم با ارائه خدمات درمانی به زائرین ، سعی در کاهش آلام ناشی از گرما ، خستگی داشته و نسبت به کنترل ، پیشگیری و درمان بیماری های سرایت پذیر ایفای نقش می نماید.

دکتر عظیم زاده سرپرست و فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب و دکتر سودی متخصص عفونی و رئیس مرکز بهداشتی و درمانی ارومیه با انجام ویزیت زائرین و همچنین اشرفی و قنوی با ارائه خدمات پرستاری ، سهمی هر چند کوچک در یاری رساندن به زائرین امام حسین (ع) و یارانشان را داشتند.

شایان ذکر است رئیس و اعضاء شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت ، مدیران و مسئولین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شمالغرب بصورت حضوری از درمانگاه سیار و امکانات موجود بازدید و با نحوه ارائه خدمات آشنا شدند.

موکب 17
موکب 16
موکب 15
موکب 14
موکب 13
موکب 12 
موکب 9
موکب 8
موکب 7
موکب 6
موکب 5
موکب 4
موکب 3

موکب22
موکب222


موکب
موکب1
موکب
۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۱۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید