سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۰

اخبار

حضور صمیمانه مدیران کانون بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

مدیران کانون بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی با اعضای شورای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، مدیران ارشد کانون بسیج پزشکی استان آذربایجان شرقی در این بهداشت و درمان حضور یافتند و با تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات موجود بحث و گفتگو نمودند.

در این دیدار سرهنگ وفائیان با اشاره به عملکرد کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، از عملکرد این کانون تقدیر و تشکر نمود و گفت : ما مطمئن هستیم کارهای انجام شده در این کانون بیشتر از مواردی است که در گزارش های ارسالی به سازمان بسیج جامعه پزشکی ارسال می شود و امیداریم بتوانیم امکاناتی فراهم نمائیم تا موانع و مشکلات احتمالی برطرف گردد. وی در ادامه افزود : نعمت وجود دکتر عظیم زاده در این بهداشت و درمان موجب گردیده است تا ارتباط نزدیکی در میان کانون ها ایجاد گردد و از شما و همکارانتان کمال تشکر را داریم چراکه در زمان نیاز سازمان بسیج جامعه پزشکی به نیروهای پزشک و پیراپزشک برای اردوهای جهادی و برنامه های گوناگون فرهنگی این سازمان، کمال همکاری را با ما نموده اید.

سپس حاج آقا اله وردیان ، حضور خود در جمع بسیجیان واقعی را نعمت بزرگی شمرد و گفت : دکتر عظیم زاده بسیجی به معنای واقعی هستند که با تواضع و بزرگواری در برنامه های فرهنگی ، اردوهای جهادی و ... حضوری فعال دارند .

در ادامه دکتر عظیم زاده از حضور مدیران سازمان بسیج جامعه پزشکی در این بهداشت و درمان تشکر نمود و گفت : امیدوارم بتوانیم دین خود را به اسلام و میهمن اسلامی  ادا نمائیم و از هر گونه همکاری در زمینه اردوهای جهادی چه ویزیت رایگان ، چه برپائی موکب جهت زائرین حسینی (ع) و ... استقبال می نمائیم.

13
12
11

۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید