سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

برگزاری یادواره شهدای صنعت نفت منتسب به شورای فرهنگی منطقه 5 صنعت نفت

خانواده های معظم شهدا و اعضای بسیج بهداشت و درمان منطقه در یادواره شهدای صنعت نفت شمالغرب حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ شورای فرهنگی منطقه پنج صنعت نفت با همکاری و هماهنگی شرکت های صنعت نفت در شمالغرب کشور (استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان) در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این یادواره که مدیر عامل شرکت های صنعت نفت شمالغرب ، مسئولین لشکری و کشوری ،  خانواده های محترم و معزز شهدای دوران دفاع مقدس استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان و همچنین شهدای مدافع حرم در چهار استان به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد ، رضازاده رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، ضمن تشکر از حضور و همکاری مدیران عامل شرکت های صنعت نفت شمالغرب کشور به ایراد مطالب ارزنده ای در خصوس واژه شهید و شهادت ، مسائل و مرارت های خانواده های شهدا گفت :  وجود خانواده های شهدا رحمتی عظیم برای کشور ایران اسلامی است.

در ادامه حاج آقا فقیه مسئول دفتر امام جمعه تبریز به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آل هاشم ، حضور مدیران ، مسئولین و خانواده معزز شهدا در مراسم جاری را مغتنم شمرد و چند خاطره از دوران دفاع مقدس بیان نمود و گفت : در دوران دفاع مقدس دین بود ، معنویت بود و جوانان این مرز و بوم با تمامی غیرت و معنویت در مقابل اجماع استکباران جهانی ایستادند. و چنانچه می دانید در آن دوران امکانات ما ناچیز و محدود بود و امروز به برکت خون شهیدان از تسلیحات دفاعی بسیار بالائی برخورداریم.

در ادامه با اشاره به مسائل روز گفت : ما برای تربیت صحیح فرزندانمان ، حفظ شعار نماز با تبلیغ درست نماز و توجه به نماز بعنوان سرمایه بزرگ زندگی تشویق نمائیم و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تدبیر نمائیم.

وی سپس گفت : کار فرهنگی را از خانه و خانواده خود آغاز نماییم.

در ادامه مهندس راشدی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان شرقی که هم فرزند شهید است و هم رزمنده دوران دفاع مقدس ،به سختی های فرزندان شهدا ، مادرو پدر شهدا و در آخر و مهمتر از همه همسران شهدا اشاره نمود و تقدیر و تجلیل از این عزیزان را وظیفه ای مهم دانست که نباید محدود به یادواره ها باشد.

سپس سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا ، یادگار و هم رزم برادران باکری ، با بیان چند سلام گفت : سلام بفرستیم به 12 هزار شهدای آذربایجان غربی ، سلامی دیگر به 10 هزار شهید آذربایجان شرقی ، 3505 شهید استان زنجان و 3400 شهید استان اردبیل . شهدایی که با فدای بزرگ ترین سرمایه اشان که همانا وجود گرانقدرشان بود ، آسایش و آرامش را به ما هدیه نمودند.

ایشان با تاکید بر تدام راه شهدا و حمایت و رفع مشکلات خانواده های ایشان در عمل تاکید نموده از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی بیشتر به خانواده های شهدا شدید.

در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ، بخصوص خاطراتی با شهیدان باکری بیان نمود.

در پایان مراسم تجلیل از خانواده های شهدا برگزار شد و به رسم یادبود لوح تقدیر به این عزیزان اعطا شد.

شایان ذکر است تدبیر وزیر محترم نفت مهندس اوجی بر این بود که شورای فرهنگی مناطق تشکیل و ارتقا یابد تا با هماهنگی و همکاری شرکت های صنعت نفت اینگونه مراسم ها و یادواره ها برگزار شود که جا دارد از تدبیر بجای ایشان تقدیر و تشکر بعمل آید.

 

یادواره 6
یادواره 13
یادواره 12
یادواره 11
یادواره 10
یادواره 9

یادواره
یادواره 8
یادواره 7
یادواره 5
یادواره 4
یادواره 3
یادواره 2

۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید