سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۱

اخبار

برگزاری جلسه حلقه های صالحین با محوریت هفته بسیج در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب جلسه هم اندیشی با محوریت هفته بسیج را برگزاری نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، جلسه اندیشی با عنوان بزرگداشت هفته بسیج برگزار نمودند.

در این جلسه که بعد از اقامه نمازجماعت ظهر و عصر در محل نمزاخانه پلی کلینیک مرکزی برگزار شد ، دکتر عظیم زاده فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، ضمن خیر مقدم از حضور اعضا ، گفت : بسیج نمونه واقعی و لشکر مخلص خداست و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (قدس سره) ، با تدبیر و درایت کاملی که داشت تشکیل بسیج بیست میلیون را بنا نهاد و ما اکنون آثار و برکات این اقدام ارزشمند را می بینیم که هم در داخل کشور و هم کشورهای همسایه از کمک های مخلصانه بسیجیان بهره مند هستند.

در ادامه حاج آقا بابازاده با ارائه تعریف کاملی از واژه بسیج و بسیجی ، با بیان آیات قرآنی و روایات از ائمه اطهار (ع) ، اقدام بسیج در کمک رسانی به مناطق محروم در مواقع بحران همچون سیل ، زلزله و ... و همچنین پیشرفت کشور را مثال زدنی خواند و در ادامه ضمن انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ، دعای نابودی هر چه سریعتر آن را نمود.

سپس مقدم با بیان برنامه های پیشنهادی برای هفته بسیج ،موارد زیر مصوب گردید.

آذین بندی و فضاسازی ساختمان پلی کلینیک ، برگزاری مراسمی جهت تجلیل از خانواده معظم شهدا ، برگزاری نمایشگاه عکس ایثارگران ، اعزام تیم های جهادی شهید رهنمون به مناطق محروم ، برپائی ایستگاه سلامت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نماز جمعه ، برگزاری کارگاههای آموزشی و توجیهی طرح نفس ( نجات فرزندان سقط) ، برگزاری اردوی فرهنگی - زیارتی

 

حلقه های صالحین 5
حلقه های صالحین 4
حلقه های صالحین 3
حلقه های صالحین 2

حلقه صالحین

حلقه های صالحین 1

۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید