سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵

اخبار

انجام معاینات سلامت کار مدیران ارشد صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان های شمالغرب کشور

معاینات سلامت کار مدیران ارشد صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان های شمالغرب کشور در پلی کلینیک مرکزی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ واحد های سلامت کار و روابط عمومی این بهداشت و درمان در طرحی از پیش برنامه ریزی شده ، اقدام به انجام معاینات سلامت کار مدیران ارشد صنایع نفت استان های شمالغرب کشور نمود.

در این طرح که با همکاری واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب به انجام رسید ، روابط عمومی از مدیران ارشد صنایع نفت شامل مدیران عامل ، مدیران عملیاتی و مدیران منابع انسانی شرکت های پالایش نفت تبریز ، پتروشیمی تبریز و ارومیه ، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، غربی و اردبیل ، منطقه هشت عملیات انتقال گاز ، شرکت های پخش فرآورده های نفتی منطقه های آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل و میاندوآب دعوت بعمل آوردند.

با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی واحدهای سلامت کار ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی ، اورژانس ، تغذیه ، مرکز سلامت روان و کلینیک های تخصصی برنامه های اجرایی در روز معاینه ، جزء به جزء بررسی و زمان بندی گردید.

روز چهارشنبه 15 آذر مدیران ارشد ، از ساعت 7:30 در پلی کلینیک بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور حاضر شده و تا ساعت 14معاینات سلامت کار خود را انجام دادند.

ابتدا نمونه برداری آزمایشات تشخیص طبی درخواست شده از سوی مدیریت سلامت ویژه مدیران ارشد انجام شد و پس از صرف صبحانه مدیران با مراجعه به پرستاران سلامت کار ضمن تشکیل پرونده به تکمیل آن پرداخته و پرسشنامه های مربوطه را پر نمودند.
در ادامه معاینات دندانپزشکی بهمراه برخی اقدامات غربالگری سلامت دهان و دندان شامل ؛ جرم گیری و ترمیم های سطحی و ارائه آموزش های لازم صورت پذیرفت.
 پس از آن انجام نوار قلبی ، اسپیرومتری و ادیومتری از دیگر اقداماتی بود که در واحدهای اورژانس و شنوائی سنجی توسط پرستاران و کارشناسان مربوطه صورت گرفت.
 سپس با مراجعه به کلینیک تغذیه از آموزش های چهره به چهره توسط کارشناس ارشد تغذیه بهره مند شده و پمفلت های مختلف در خصوص دیابت ، فشار خون و ... به ایشان تحویل داده شد.
در ادامه مدیران محترم ارشد توسط متخصصین قلب و عروق ، چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی ویزیت شدند و همزمان تست اکوکاردیوگرافی هم بعمل آمد.

در نهایت پزشک سلامت کار ، با رویت نتایج ادیومتری ، نوار قلب ، اسپیرومتری و فرم های تکمیل شده توسط پرستار سلامت کار ، انجام معاینات بالینی و آموزش های چهره به چهره پرونده الکترونیکی مدیران را در نرم افزار Healthy Line تکمیل نمودند.
قابل ذکر است طبق تصمیمات متخذه در جلسات هماهنگی مقرر شد ، روابط عمومی با تهیه فرم نظرسنجی برای مدیران ارشد ، رضایت آنها را از روند انجام معاینات سلامت کار و خانواده ارزیابی نماید. قطعاً نظرات مدیران رهگشای تلاش همکاران این بهداشت و درمان برای افزایش رضایت مندی خانواده شریف صنعت نفت خواهد بود.

معاینات مدیران 51
معاینات مدیران 50
معاینات مدیران 49
معاینات مدیران 47
معاینات مدیران 46
معاینات مدیران 45
معاینات مدیران 44
معاینات مدیران 43

۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید