سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷

اخبار

برگزاری جلسه حلقه های صالحین با محوریت هفته مقاومت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

در راستای بزرگداشت هفته مقاومت ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان در نشست هم اندیشی حلقه های صالحین شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ بمناسبت بزرگداشت هفته مقاومت در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان ، جلسه حلقه های صالحین برگزار شد.

در این جلسه ، دکتر عظیم زاده با اشاره به نهم دی روز بصیرت ، بزرگداشت آن را بسیار حائز اهمیت شمرد و با بیان فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روز بصیرت گفت : فتنه با حضور مردم در نهم دی 88 به پایان رسید و مردم همیشه در صحنه تبریز - شهر اولین ها در هشتم دی ماه به صحنه رفتند و زمینه ساز حماسه نهم دی در کل کشور شدند. مقام معظم رهبری در خصوص روز بصیرت که همانا روز آگاهی دشمنان از اتحاد ملت ایران و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران بود بیانات بسیار ارزشمندی دارند که می خواهم فرازهایی از فرمایشات ایشان را بیان نمایم.

ایشان گفتند : نهم دی ، حاکمیت روح دیانت بر دل مردم ، احساس وظیفه دینی و انجام عمل صالح ، اعماد مردم به نظام و به معنای واقعی ایام ا... ، تجلی احساس مسئولیت مردم ، بیداری و هوشیاری و بصیرت مردم است و قویترین و آخرین ضربه به دشمن بود.

در ادامه حاج آقا بابازاده سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سید رضی موسوی را تسلیت و تبریک گفت سپس با اشاره به اهمیت روز بصیرت ، آن را روز میثاق با ولایت دانست و در این خصوص با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت : در فتنه آن شتری باشید که نه از شما شیر بدوشند و نه سوار شما شوند یعنی در این اتفاق که فتنه همچون مه همه جا را فراگرفته و هیچکس نمی تواند راه درست را تشخیص دهد در چنین موقعی فرد با تمسک به آموزه های دینی و راهنمایی های بزرگان دینی ، می تواند راه درست را تشخیص داده به سلامت از مه فتنه عبور نماید. در ادامه با بیان مثالی از زمان حضرت علی (ع) و جنگ صفین نمونه عینی بیان نمود.

سپس با نظرات اعضای حاضر در جلسه مصوبات زیر به تصویب رسید:
ویزیت رایگان ، کنترل قند و فشار خون در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار شهر تبریز ، اعزام به اردوی جهادی پزشک و پرستار با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، سخنرانی در تجلیل از مقم شامخ حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در روز های یکشنبه و چهارشنبه ،برگزاری مراسم تجلیل از سردار دلها در سالن آموزش در روز شهادت ایشان با حضور سخنران مدعو حاج آقا اله وردیان و حاج آقا بابازاده ، تهیه و نشر محتوای متناسب و تولید و نشر محصولات فرهنگی با موضوع هفته مقاومت در بستر کانال ایتا ، ویزیت رایگان ، کنترل فشار و قند خون نمازگزاران بعد از نماز در روز جمعه در یکی از شهرهای کم برخوردار اطراف تبریز

 

بصیرت3
بصیرت2
بصیرت

۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید