سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،بمناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، کانون بسیج جامعه پزشکی با همکاری روابط عمومی این بهداشت و درمان اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دلها نمود.

در این مراسم دکتر عظیم زاده بعد از تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر ،گفت : در مورد حاج قاسم سلیمانی فقط می توان گفت ، ایشان شخصیتی بود که بعد از چهل سال جهاد ، حیف بود در بستر به ملاقات خدایش برود و اگر می ماند در شرایط کنونی ، نه فقط ایران بلکه کشورهای همجوار هم از نعمت وجودی ایشان منفعت می بردند.

در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده سردار دلها گفت : ایشان به مسلمانان و غیر مسلمانان خدمت نمود و جا دارد در اینجا سالروز شهادت این بزرگ مرد را تبریک و تسلیت عرض نمایم.

سپس حاج آقا بابازاده  ، ضمن تبریک سالروز ولادت صدیقه طاهره (س) ، و بزرگداشت مقام زن و روز مادر وتقارن آن با سالروز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره) را تبریک گفت و گفت : شهادت برازنده سردار سپهبد حاج قاسم سلیمنی بود و به هر کس مقام شهادت نصیب نمی شود.

وی با اشاره به لزوم الگوبرداری جوانان از شیوه های تربیتی ائمه اطهار (ع) بخصوص حضرت زهرای اطهر (س) ، گفت : زندگی و تربیت فرزند توسط حرت زهرا (س) و تحویل فرزندان نمونه به جامعه اسلامی را الگو قرار دهیم که امری مقدس است.

در ادامه با بیان خاطره ای از سردار دلها گفت : سردار سلیمانی در خاطره گفت : وقتی به مادرم گفتم می خواهم بروم مسافرت و زود برمی گردم و ایشان گفتند که شاید وقتی برگردی من نباشم ، سردار با تواضعی که داشت مسافرت خود را لغو نمود.

این به مثابه داستان اویس قرنی است که بخاطر سخن مادرش مجبور شد پیامبر (ص) را ندیده به دیار خود باز گردد و چون به مادر خود احترام گذاشته بود پیامبر اکرم (ص) فرمودند : من بوی اویس قرنی را می شنوم.

حاج آقا بابازاده با اشاره به مقام والای حضرت طهرای اطهر (س) ، گفت : پیامبر اکرم (ص) می فرمایند زهرا (س) پاره ای از انوار الهی در روز زمین است و این نمایانگر مقام والای ایشان است و اگ ذره ای از روش زندگی ایشان الگوبرداری نماییم عاقبت به خیر در دنیا و آخرت خواهیم بود.

حاج آقا اله وردیان نیز با تریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت : ایشان مادر عالمین است و انشاء الله از شفاعت وی برخوردار باشیم.

در ادامه با بیان مقام شامخ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : ایشان در خفا و با اخلاص در راه خدا کار کرد و خداوند اعمال نیک ایشان را آشکار نمودو قدرت ضربه به دشمنان شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار قوی از سردار سلیمانی بود و امروز امنیت خود را مدیون سردار سلیمانی هستیم که نمونه بارز ان در پیاده روی بزرگ اربعین نمودار است.

در پایان مراسم از صالح داداشی پرستار بسیجی نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارسالی از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی توسط مسئولین این بهداشت و درمان تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است صالح داداشی بعنوان پرستار نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب نیز انتخاب شده است.

 

بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 11
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 10

بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 12

بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 9
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 8

بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 7
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 6
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 5
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 4
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 3
بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی 2

۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید