سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۷

اخبار

برگزاری اولین جلسه مسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب در سال جدید

مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب اولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای مختلف را برگزار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جلسه مسئولین با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب و جمعی از مسئولین واحدها در سالن اجتماعات پلی کلینیک مرکزی برگزار شد.

در این جلسه دکتر عظیم زاده ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت : تمام تلاش ما بر این است که با بهبود محیط کاری ، جوی دوستانه و در عین فعال داشته باشیم و با بهبود محیط و شرایط کاری ، انگیزه مضاعفی را در کارکنان بوجود آوریم در این راستا حضور بیشتر در کنار خانواده و استفاده از تفریحات سالم از طرح هایی است که بناست اجرائی شود.

در ادامه دکتر حسینعلیزاده نیز عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و مسائل و مشکلات موجود در حوزه سلامت کار را بیان نمود.

سپس دکتر مسکوچی با اشاره به مسائل و مشکلات در حوزه امور درمان گفت : علاوه بر مسائل موجود ، مهمترین مشکل ما کمبود نیروی انسانی و در وهله بعدی مشکلات با نرم افزار سلامت نگار می باشد که واحدهای مختلف با آن دسته و پنجه نرم می کنند .

اشرفی نیز با بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه خدمات پرستاری و اورژانس ، کمبود نیروی پرستار را اصلی ترین مشکل دانست و گفت : با توجه به نزدیکی به زمان انجام معاینات طب صنعتی ، کمبود نیروی پرستار و راننده آمبولانس از چالش های پیش روی ماست و با توجه به بازنشستگی چند نفر از همکاران پرستار ، این مشکل مضاعف گردیده است.

قهرمانی مسئول امور ورزش نیز از بازگشائی باشگاه بدنسازی در طبق اول ساختمان پلی کلینیک خبر داد و گفت : ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه رئیس محترم بهداشت و درمان از ورزش کارکنان ،همکاران می توانند از خدمات باشگاه بدنسازی  ، تنیس روی میز ، دارت و فوتبال دستی ویژه اقایان و بانوان در ساختمان پلی کلینیک استفاده نمایند و استخر اختصاصی ویژه آقایان بعد از ماه مبارک رمضان همانند سال گذشته یک تایم در هفته قابل استفاده می باشد و برای بانوان نیز در حال رایزنی با استخرهای سطح شهر تبریز هستیم.

جلسه مسئولین4
جلسه مسئولین3
جلسه مسئولین2
جلسه مسئولین1

 

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید