سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۶

اخبار

تقدیر از تلاش های کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

مدیران شرکت های پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل و گاز استان اردبیل با ارسال لوح تقدیری ، از زحمات و تلاش های کارکنان و مسئولین این بهداشت و درمان تقدیر نمودند.

پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، مدیران شرکت های پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل و گاز استان اردبیل با ارسال لوح تقدیری ، از زحمات و تلاش های کارکنان و مسئولین این بهداشت و درمان تقدیر نمودند.

این لوح سپاس که به عنوان آقای دکتر حبیب ا... سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت مکتوب گردیده است شاهدی بر تلاش های بی وقفه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت افزایش رضایت مندی و ارائه خدمات بهینه به کارکنان و خانواده های آن می باشد . آرزوی سعادت دنیوی و اخروی برای تمامی همکاران خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت را داریم.

در این لوح سپاس آمده است :

 جناب آقای دکتر حبیب اله سمیع

مدیر عامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

با سلام و احترام

در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین شده ، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است که در عالم ملک ظهور کرده و از این رو حرفه مقدس پزشکی ، از مصادیق ارزشمند ایثار در خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار میرود. در چنین کشوری ، پزشکان علم طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و در سایه الطاف الهی برای التیام دردهای بیماران سخت می کوشند.

بر خود فرض می دانیم از تعامل و همکاری صمیمانه و زحمات بی شائبه و مخلصانه جناب آقای دکتر شمس الدین حسینعلی زاده ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در راستای حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان و خانواده آنان تشکر و قدردانی نماییم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای همه همکاران سخت کوش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواستاریم.

سیدحجت مدنی                                                                              فیروز خدائی

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل                                مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل         

 

تقدیر منطقه اردبیل

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳,۵۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید