سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۳

اخبار

نشست حلقه های صالحین با موضوع نقش امام جعفر صادق(ع) در حفظ و ترویج تشیع

نشست حلقه های صالحین کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با موضوع نقش امام جعفر صادق (ع) در حفظ و ترویج مذهب تشیع برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت ودرمان بمناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) نشستی را در مورخ 97/04/17برگزار نمود.

در این نشست ابتدا دکتر بهروز عظیم زاده مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با تسلیت شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع) ، گزارشی از عملکرد حلقه های صالحین ارائه نمود و از اعضای فعال و عادی درخواست همکاری و فعالیت بیشتر را نمود.

در ادامه دکتر امیر محمود عرفانی مطالب ارزنده ای در خصوص مقام شامخ امام جعفر صادق (ع) ، چند حدیث از ایشان را بیان نمود و در ادامه به ثواب بالای نماز شب و بیان احادیثی در بزرگداشت آن برای حاضرین خواند.

سپس نسرین نعمتی مسئول واحد خواهران بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از برنامه های آتی کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان گفت و خواهان تهیه تقویم فرهنگی برای مناسبت های ملی و مذهبی شد که روابط عمومی قول همکاری بیشتر را داد.

در نهایت تصمیم های ذیل اتخاذ شد :

- جلسات حلقه های صالحین بصورت منظم برگزار شود.

- دندانپزشک پرکیس دکتر شمس برای ویزیت رایگان در طرح رهنمون اعلام آمادگی کرد.

- مقرر شد تمامی همکاران در فعالیت های فرهنگی و ... کانون بسیج همکاری و فعالیت بیشتر داشته باشند.

- مقرر شد از روز شنبه مورخ 97/4/23 طبق برنامه تنظیمی خانم نعمتی ، با اعلام آمادگی اعضای بسیج ، یک نفر  از ساعت 14 الی 15 در دفتر کانون حضور یابد.

در آخر با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) جلسه خاتمه یافت.

 
حلقه2
حلقه1

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید