سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰

اخبار

کارگاه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب برگزار شد.

کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع ویژه کلیه کارکنان در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع روز پنج شنبه مورخ 97/6/15 در محل سالن آموزش پلی کلینیک تخصصی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که بیش از چهار ساعت بطول انجامید ، دکتر ملکی مدرس و استاددانشگاه ، مطالب ارزنده ای را در خصوص  تکریم ارباب رجوع ارائه دادند.

مفهوم تکریم ، تعریف مشتری و ارباب رجوع و مقایسه هر کدام از ابعاد مختلف ، انواع مراجعین ، مراجعین با ویژگی های شخصیتی مختلف ، اهمیت مشتری و ارباب رجوع ، توصیه های کاربردی برای مقابله موثر با ارباب رجوع ، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری بر اساس نظر سنجی های مختلف انجام شده ، ویژگی های نظام خدماتی مطلوب ، اصول طلائی تکریم ارباب رجوع ، 10 فرمان تکریم ( 10 برنامه کاربردی جهت جلب رضایت ارباب رجوع) از اهم موضوعاتی بود که بیان شد.

دکتر ملکی  بیان با اینکه پیش نیاز رضایت ارباب رجوع ، رضایت کارکنان است گفت ، با ایجاد رضایت در کارکنان می توان رضایت مندی را در ارباب رجوع ایجاد نمود که این موضوع از طریق اقدامات زیر قابل اجرا و توسعه می باشد:

- کارکنان را از طریق آموزش توانمند سازید ( دانش و ابزار)

- فرهنگ عمومی قدردانی را تقویت کنید.

- به کارکنان پاداش دهید و از آنها تشکر کنید ( پاداش فقط مالی نیست بلکه در حضور جمع قدردانی از زحمات کارمند تاثیر بسیاری دارد)

- با کارکنان رفتار خوب داشته باشید..

- به مشکلات شخصی و سازمانی کارکنان رسیدگی کنید.

- کارکنان را در محیط کار شاد نگه دارید.

تکریم3

تکریم2

تکریم1

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید