سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۸

اخبار

مراسم روضه خوانی بمناسبت وفات حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

نشست حلقه های صالحین با محوریت وفات حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن محتبی (ع) با بیان سجایای اخلاقی این دو بزرگوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، حلقه های صالحین این بهداشت و درمان با محوریت بزرگداشت سالروز وفات ختمی مرتبت خاتم المرسلین حضرت رسول اکرم (ص) و شباب اهل الجنه ، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم روضه خوانی و بیان سجایای اخلاقی این دو بلند مرتبه نشستی برگزار گردید.

در این نشست با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری جوان حامد فروزنده آغاز شد و در ادامه دکتر امیر محمود عرفانی با شرح مختصری از زندگی نامه امام حسن مجتبی (ع) ، از تولد تا شهادت ، ذکر سجایای اخلاقی ایشان ، کرامت معنوی و مالی ایشان ، تمسک به وجود مقدس آن امام کریم (ع) و آقا امام زمان (عج) را تنها راه رستگاری در دو دنیا ذکر نمودند. همچنین به مداومت روزانه به خواندن دعای عهد و زیارت عاشورا و بهره گیری از برکات معنوی آنان توصیه نموده و با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان مقاومت مردم در برابر توطئه اقتصادی دشمن قابل ستایش و تقدیر خواندند.

سپس حامد فروزنده مداح جوان ، با قرائت فرازهایی از دعای توسل ، با مرثیه سرایی به مناسبت ایام سوگواری رحلت نبی اکرم (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) ، مقام آن بزرگواران را گرامی داشت.

در ادامه حجه الاسلام بابازاده امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در مورد اخلاق و سجایای اخلاقی پیامبر اکرم (ص) که ضامن پیروزی اسلام بود و نیز بخشش و کرم آن حضرت به تفصیل بیاناتی را ایراد نمودند.

در پایان نسرین نعمتی فرازی از خطبه 197 نهج البلاغه در مورد رحلت پیامبر اکرم (ص) بیان نموده و در مورد یوم الرزیه ( 25 ماه صفر) روز مصیبت شیعه توضیحاتی را ارائه نمودند.

جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) پایان یافت.

رحلت3

رحلت2

رحلت1

۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید