سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۱

اخبار

تجلیل از همکاران بمناسبت روز مهندسی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

بمناسبت روز مهندسی از همکاران مهندس تجلیل شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندسی از همکاران مهندسی این بهداشت و درمان تجلیل شد.

دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی این بهداشت و درمان با دعوت از همکاران مهندس علی اصغر قلمی ،  سعدی حصاری ، فرزاد ایمانی و داریوش هادی زاده در دفتر ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور تجلیل کرد.

دکتر حسینعلی زاده با اشاره به برنامه های جدید واحد انفورماتیک در زمینه سامانه نوبت دهی اینترنتی و تلفنی که با پیگیری های مرتب خود به نتیجه رسید و با اشاره به تلاش های واحد بهداشت حرفه ای طب صنعتی که با انجام معاینات دوره ای و نیز سمپاشی های منظم واحدهای مختلف صنعت نفت شمالغرب کشور قدمی بزرگ در حفظ محیط زیست و نیز حفاظت از سلامتی کارکنان برداشته اند ، از مشارکت تنگاتنگ این دو واحد در مانورهای کمیته بحران تقدیر و تشکر نمود.

دکتر عرفانی نیز ضمن تشکر از همکاران ، گفت انفورماتیک و طب صعنتی از واحدهای اصلی و زیر بنائی است که با خدمات خود و تعامل درست با واحد های مختلف ، موجبات انجام بهینه امورات محوله برای شاغلین این بهداشت و درمان گردیده است.

مهندسی1
مهندسی2
مهندسی3


۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید