سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۴

اخبار

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین بامحوریت ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

در آستانه نیمه شعبان و روز جوان کانون بسیج این بهداشت و درمان نشست هم اندیشی حلقه های صالحین را برگزار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز «جوان » و همچنین در آستانه میلاد حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) حلقه های صالحین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در 28 فروردین 98 تشکیل شد.

این جلسه با تلاوت آیات اول تا ششم سوره انسان توسط قاری جوان حامد فروزنده آغاز شد. سپس دکتر امیر محمود عرفانی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد این ماه پرفیض به شرح فضائل شاخص حضرت علی اکبر (ع) چون شجاعت ، سخاوت ، اکرام و مهمان نوازی پرداخته و به نسب شریف ایشان و اینکه اول شهید بنی هاشم در حادثه کربلا هستند  و امام زمان (عج) در زیارت ناحیه مقدسه به ایشان سلام می دهند ، اشاره کرد.

دکتر بهروز عظیم زاده نیز ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان المعظم ، توجه همگان را بر امداد رسانی به مناطق سیل زده جلب کرده ، نیاز مبرم به نیروی انسانی تاسیساتی و کمک های نقدی و غیر نقدی را تاکید کرد.

در ادامه دکتر حکم آبادی مدرس قرآن دارالقرآن استان آذربایجان شرقی با اشاره به زیارت قدسی آل یاسین ، از آن به عنوان عامل « عاشق ساز » یاد کرد که مثل عاشق به لحظه لحظه حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) سلام می دهد و به قرائت روزانه آن توصیه کرد که موجب انس با حضرت ولی عصر (عج) می گردد.

در ادامه ایشان به تفسیر سوره نباء پرداخت.

روز جوان3
روز جوان2
روز جوان1

 

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید