سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۵

اخبار

برنامه ریزی ویژه هفته سلامت با شعار زندگی سالم ، با نشاط و امید در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور

به همت روابط عمومی این بهداشت و درمان ، جلسه هماهنگی برنامه های ویژه هفته سلامت روز دوشنبه 14 فروردین برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، به همت روابط عمومی این بهداشت و درمان ، جلسه هماهنگی برنامه های ویژه هفته سلامت روز دوشنبه 14 فروردین برگزار شد.
در این جلسه که با حضور آقای دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی ، خانم دکتر احضار مسئول پزشکی خانواده ، خانم محمدی رئیس آموزش و پژوهش ، خانم فیروزان کارشناس بهداشت خانواده و خانم جوان مقدم کارمند روابط عمومی برگزار شد ، مقرر گردید بمناسبت این هفته که با شعار « زندگی سالم با نشاط و امید » نامگذاری شده است ، بنری تهیه و در معرض دید عموم مراجعین محترم قرار گیرد. استفاده از جملات تاکیدی مثبت جهت ایجاد انگیزه نشاط و امید در پلی کلینیک تخصصی و برگزاری مسابقه نقاشی جهت فرزندان زیر 14 سال کارکنان و مراجعین محترم با عنوان ؛ « چگونه زندگی سالم و با نشاط داشته باشیم ؟ » روز یکشنبه 27 فروردین ،کلاس آموزشی با عنوان افسردگی در دو گروه مجزا جهت کارکنان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و مراجعین محترم  روز 29 فروردین در محل سالن آموزش ، انجام سنجش قند خون در محل سالن طبقه همکف از کارکنان و مراجعین محترم روز 28 فروردین ، انجام سنجش فشار خون از کارکنان و مراجعین محترم  روز 29 فروردین ، توزیع کارت سنجش BMI و آموزش اندازه گیری آن روز 30 فروردین از طریق واحد پذیرش و روابط عمومی ، از دیگر اقدامات بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور خواهد بود.
امید که در راستای اهداف کلان سازمان ، ایجاد رضایت مندی مراجعین محترم و رعایت اصل « پیشگیری بهتر از درمان است » بتوانیم در جهت ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده موفق باشیم.
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۴۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید