سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۲

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از همکار بازنشسته بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

ثریا شاپوران مامای بازنشسته این بهداشت و درمان طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در مراسمی که بمناسبت بازنشستگی ثریا شاپوران همکار درمانی (ماما ) در سالن کنفرانس برگزار شد اکثر همکاران حضور یافتند.

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، ضمن پاسداشت زحمات ایشان ، موفقیت واحد بهداشت خانواده در ارزیابی های ستاد سازمان در سالهای اخیر را نتیجه حضور فردی با تجربه و کاردان همچون شاپوران و همکاری تنگاتنگ ایشان با سایر واحدهای درمانی بیان کرد 

دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی مهمترین مشخصه و رمز موفقیت ایشان را پیگیری های ممتد از مراجعین و روند درمانی مراجعین خود از طریق تماس با پزشکان مربوطه ، معرفی به متخصصین و ایجاد ارتباطی صمیمی با مراجعین دانست و از خدمات صادقانه شاپوران در طول خدمت تقدیر و تشکر کرد.

ثریا شاپوران با تشکر از حضور همکاران ، ضمن ابراز این مطلب که در روز آخر حضورشان در این بهداشت و درمان ، برگزاری چنین مراسمی برایشان غیر منتظره و عالی بود ، خاطراتی را از دوران خدمت بیان کرد.

دکتر لیلی شکورشهابی متخصص زنان و زایمان از تلاش های شاپوران در مراقبت های مامایی و زنان و همکاری نزدیک و تنگانتگ با ایشان تشکر کرد.

شاپوران8
شاپوران7
شاپوران6
شاپوران5
شاپوران4
شاپوران3
شاپوران2
شاپوران1


۲۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید