سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱

اخبار

برگزاری رزمایش با محوریت نشتی و آتش سوزی در ایستگاه گاز طبیعی پتروشیمی تبریز

ارزیابی عملکرد کارکنان مرکز سلامت کار پتروشیمی تبریز در مواقع اضطراری با محوریت نشتی و آتش سوزی در ایستگاه گاز طبیعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، مدیریت پدافند غیر عامل و بحران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با هدف سنجش میزان آمادگی کارکنان مرکز سلامت کار پتروشیمی تبریز ، اقدام به برگزاری رزمایشی با عنوان ارزیابی عملکرد کارکنان مرکز سلامت کار پتروشیمی تبریز در مواقع اضطراری با محوریت نشتی و آتش سوزی در ایستگاه گاز طبیعی نمود.

در این مانور که با همکاری پتروشیمی تبریز ، بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و سایر نهادهای درون سازمانی و برون سازمانی اجرا شد ، عملکرد همکاران این بهداشت و درمان مطلوب ارزیابی شد.

مصدومین فرضی با سوختگی دست ها ، گاز گرفتگی و سایر موارد توسط واحد آتش نشانی از محل های خطر تخلیه و اقدامات درمانی امداد و نجات توسط کادر پرستاری حاضر در صحنه عملیات به نحو احسن اجرا شد و سایر اقدامات تخصصی با انتقال مصدومین به درمانگاه سایت به اتمام رسید.

دکتر نادر مقدم دبیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با توجه به اجرای دقیق و منظم سناریوی تهیه شده توسط عوامل دست اندر کار مانور ، پیشنهاد داد سناریوی رزمایش تخصصی امداد و نجات با محوریت حوادث و مخاطرات جانی تنظیم و به اجرا گذاشته شود.

رزمایش 6
رزمایش5
رزمایش4
رزمایش 3
رزمایش2
رزمایش1


۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید