سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

اطلاع رسانی سامانه غربالگری ، پایش و پیگیری بیماری کووید 19 بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

طرح غربالگری کارکنان و خانواده های جمعیت طبی تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشارکت همگانی در طرح غربالگری در نظام سلامت جهت پیشبرد اهداف مقابله با پاندمی بیماری کووید 19 ، کارکنان شریف و زحمتکش صنعت نفت و خانواده های آنان می توانند با وورد به سامانه Nocorona.ir در طرح غربالگری بیماری کووید 19 سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ثبت نام نمایند و این عزیزان علاوه بر ثبت نام در طرح غربالگری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سامانه Salamat.gov.ir بایستی در سامانه غربالگری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز ورود و مدارک خود را تکمیل نمایند.

این سامانه در ابتدا قابلیت ثبت نام کارکنان رسمی ، پیمانی و قرارداد معین و موقت را داشت که با زحمات همکاران در مدیریت سلامت ، امکان استفاده کارکنان پیمانکاری نیز میسر شد.

بر همین اساس ، جهت اطلاع عموم همکاران در صنعت نفت شمالغرب کشور ، اطلاع رسانی به مدیران شرکت های صنعتی منطقه با انجام مکاتبات مربوطه صورت پذیرفت.

جهت انجام ثبت نام ابتدا به آدرس اینترنتی https://nocorona.ir با تغذیه کد ملی و شماره شناسائی خود ( کارکنان رسمی ، پیمانی ، قرارداد مدت معین و مدت موقت و بازنشسته ) به سامانه وارد شده و به سوالات مربوطه پاسخ دهید. اگر مراحل بدرستی انجام شود از سوی مدیریت سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیامکی با مضمون اطلاعات شما در سامانه ثبت شد و ... به شماره تلفن همراه فرد ارسال خواهد شد.

در خصوص کارکنان پیمانکاری ، کدملی و شماره پرسنلی ( کد ملی ) در سامانه تغذیه کنند. این عزیزان می توانند همسر ، فرزندان و افراد تحت تکفل خویش را هم در طرح شرکت دهند. در صورتی که فردی در بدو ورود به سامانه با پیغام « اطلاعاتی یافت نشد » مواجه گردید ، امکان اضافه نمودن فرد جدید بدین روش انجام گیرد که : فرد ( جدید  ) با نام یکنفر از همکاران نیروی پیمانکاری ( نیروی پیمانکاری که کد ملی او در سامانه وجود دارد و امکان ورود برای ایشان مهیاست ) وارد شده و در باکس نسبت « سایر » را انتخاب و سپس کد ملی فرد ، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه را بنام خود تغییر داده و سپس سایر اطلاعات را تکمیل و به پرسشها پاسخ دهد. در آخر بر روی کلید « تکمیل فرم » کلیک کرده تا عملیات ثبت در سامانه به اتمام برسد. شایان ذکر است بدین روش علاوه بر خود فرد امکان غربالگری همسر ، پسر ، دختر ، مادر ، پدر ، خواهر ، برادر ، نوه و سایرین وجود دارد.



۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید