سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۰

اخبار

اجرای دستورالعمل تریاژ بیماران مشکوک به کووید 19 در مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز

مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز اقدام به راه اندازی واحد تریاژ بیماران مشکوک به کرونا ویروس کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمنظور حفظ سلامتی و مراقبت از کارکنان شاغل در مرکز سلامت کار پالایشگاه تبریز و اجرای دستورالعمل تریاژ  و نیز اقدام سریع و به موقع جهت انجام تریاژ بیماران مشکوک به کووید 19 ، واحد تریاژ در این مرکز سلامت راه اندازی شد و اقدامات زیر در این مهم اجرایی گردید.

- درب ورودی اصلی مرکز سلامت کار تا اطلاع ثانوی بسته شده و تردد و پذیرش بیماران و مراجعین از درب اورژانس انجام خواهد پذیرفت.

- کلیه مراجعین ابتدا در محوطه جلوی داروخانه توسط پرستار اورژانس ، تریاژ شده و سپس موارد مشکوک به بیماری کرونا پس از تحویل یکعدد ماسک به ایشان ، جهت ویزیت پزشک از مسیر محوطه اورژانس به اتاق پزشک راهنمایی خواهند شد.

-در محوطه جلوی داروخانه ، ورودی به سالن اصلی مرکز توسط پوشش نایلونی مسدود شده و ورودی به محوطه طب صنعتی هم با پوشش درب نایلونی منیتیک ( با قابلیت باز و بسته شدن ) محدود خواهد شد.

- کلیه بیماران مشکوک به بیماری کرونا ، پس از تریاژ فقط در اتاق ویزیت پزشک معاینه خواهند شد.

- مطابق دستورالعمل مربوطه ، دور تا دور میزهای پذیرش اورژانس و تریاژ و ویزیت پزشکان با پوشش های نایلونی و شفاف محافظت شده و در جهت رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی با همکاری شرکت پالایش نفت تبریز اقدامات لازم اجرائی گردید.

- وسایل و تجهیزات محافظتی و مراقبتی مورد نیاز پرسنل بهداشتی و درمانی مرکز از قبیل گان ، کلاه ، ماسک ، دستکش ، شیلد صورت ، محلول های ضد عفونی دست و سطوح و ... به میزان کافی و لازم تهیه و جهت استفاده در مواقع مورد لزوم در دسترس قرار گیرد.

- در محوطه مرکز پیام ها و توصیه های بهداشتی و مراقبتی و سایر موارد آموزشی مربتط با بیماری کرونا برای مراجعین و کارکنان مرکز تهیه و نصب شود.

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید