سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶

اخبار

اقدامات کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب در هفته دفاع مقدس

اعضای بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان همانند تمامی مناسبت ها ، در هفته دفاع مقدس اثری زیبا و دوست داشتنی از واژه بسیجی را از خود به یادگار گذاشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،  در مصاحبه ای که با دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی و  نعمتی مسئول واحد خواهران کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور داشتیم وی از اقدامات انجام یافته کانون بسیج در ایام دفاع مقدس مطالبی را بیان کرد که در زیر می خوانید .
چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس که امسال با ایام راهپیمائی اربعین حسینی و خاطره کربلا همزمان شده است ، یادآور دفاع جانانه و صرفا فی سبیل ا... جوانانی است که تا پای جان ایستادند تا ذره ای از خاک وطن به زیر چکمه های سربازان بعثی نیفتد.
همزمان با توطئه های شوم استکبار جهانی و صلح ننگین امارات و اسرائیل ،  چه زیباست ایستادگی این پیروان مکتب حسینی در برابر اسرائیل غاصب و اعراب خائن.
کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با برگزاری پرشور مراسم گرامیداشت این ایام ... با تلاشی هر چند اندک ، سعی در پاسداشت خون مبارک شهدای هشت سال دفاع مقدس نمود.
اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این بهداشت و درمان در جلسه هماهنگی با روابط عمومی سعی در برگزاری هر چه باشکوهتر ایام هفته دفاع مقدس داشتند.
با نصب پرچم های مناسبتی در ورودی ساختمان پلی کلینیک مرکزی ، دوران دفاع مقدس را در این ایام یادآور شدند.
نصب شعارهای روز شمار هفته دفاع مقدس همراه با جملاتی مرتبط با آن از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای بزرگوار در تابلو اعلانات طبقات ساختمان ، اجرای برنامه پره تریاژ توسط پزشکان و پرستاران بسیجی در محل ورودی ساختمان پلی کلینیک که با استقبال کم نظیر مراجعین این بهداشت و درمان همراه بود گوشه ای از زحمات این عزیزان بود.
صندوق قرض الحسنه «مهر مقدس» با ابتکار روابط عمومی و کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جهت انجام امور خیریه و دستگیری از نیازمندان تاسیس شد.
پره تریاژ5
پره تریاژ3
پره تریاژ2
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۸
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید