سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۷

اخبار

مدیرمنابع نیروی انسانی شرکت پالایش نفت تبریز از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد.

جلسه پرسش ، پاسخ و هم اندیشی در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان در شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جلسه ای با حضور نمایندگان واحدهای مختلف شرکت پالایش نفت تبریز از یک سو و دکتر حسینعلی زاده ( رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ) ، دکتر عظیم زاده ( رئیس طب صنعتی ) ،دکتر قربانزاده ( رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش نفت تبریز )، دکتر مسکوچی ( رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی ) ، ایمانی ( مسئول انفورماتیک ) و محمدی ( رئیس خدمات عمومی و قراردادها ) از سوی دیگر در سالن آمفی تئاتر شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

در شروع جلسه مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت تبریز از زحمات کلیه کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های تحت پوشش آنان که علی الخصوص در زمان همه گیری بیماری کرونا نمود بیشتری داشت تشکر و قدردانی کرد .

در ادامه نمایندگان کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز سوالاتی در خصوص فارماکوپه دارویی ، افزودن پوشش بیمه ای داروهای مکمل و داروهای تولید خارج مطرح شد.

در رابطه با سطح تجویز داروهای ترکیبی و لزوم پوشش بیشتر داروهای موجود در بازار داروئی کشور از دیگر خواسته های کارکنان بود که پاسخ های لازم در این خصوص از سوی دکتر حسینعلی زاده و دکتر مسکوچی داده شد.

تقاضا در خصوص به روز رسانی سایت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در رابطه با مقررات جاری و نیز لیست مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد از دیگر موارد مطرح شده بود.

در ادامه جلسه ، همکاران شرکت پالایش نفت تبریز خواستار تجدید نظر در خصوص تعداد روکش دندان مجاز برای هر فرد و نیز بازنگری کلی در آیتم کمک هزینه های در عهده مدیریت ها شدند و خواستار انعکاس این تقاضا به ستاد سازمان بودند.

تقاضای بعدی ، برقراری تمهیداتی برای به حداقل رساندن مراجعه به پلی کلینیک بود که شامل مکاتبه با مراکز تصویر برداری تشخیصی برای پذیرش مراجعین بود ( بعلت عدم وجود این امکان در پلی کلینیک )

بازنگری در خصوص مقررات  تحت تکفل قرار دادن والدین و خواهران مجرد بالای 20 سال ، اطلاع رسانی در خصوص کارت طلائی سلامت وزارت نفت و افزایش اقلام داروئی داروخانه مرکز سلامت پالایش نفت تبریز از دیگر خواسته های این همکاران بود که توضیحات لازم در خصوص هر مورد توسط تیم بهداری داده شد.

 

۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید