سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۳

اخبار

جلسه هماهنگی پزشکان و پرستاران در خصوص نرم افزا سینا

دکتر حسینعلی زاده گفت ؛ اقدامات سلامت محور هدف اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جلسه هماهنگی در مورد نرم افزار سینا با حضور مسئولین و پزشکان و پرستاران پزشکی خانواده در سالن آموزش پلی کلینیک مرکزی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسینعلی زاده ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین توضیحات جامعی در مورد نرم افزار سینا بیان کرد و اجرای صحیح برنامه این نرم افزار را جزو اقدامات اساسی دانست و گفت : در خصوص نرم افزار سینا با ستاد سازمان هماهنگی بعمل آمده و آموزش های لازم جهت استفاده همکاران از این نرم افزار را مهم بیان کرد و گفت : تمامی پرستاران باید مراقب سلامت مراجعین باشند.

سپس وی با اشاره به زحمات همکاران پرستار در پزشکی خانواده مستقر در پلی کلینیک و پرستاران طب کار مستقر در مراکز سلامت کار شرکت های تابعه ( پالایشگاه ، پتروشیمی و گاز ) گفت : افتخار این بهداشت و درمان خدمات پزشک خانواده و سلامت کار است که این دو واحد ، دو بال پرواز ما در جهت انجام بهینه خدمات درمانی به مراجعین محترم است و اقدامات سلامت محور مهم می باشد.

در ادامه دکتر احضار ، در خصوص مسائل و مشکلات نرم افزار مطالبی بیان کرد و گفت : تعداد مراقب سلامت کم بوده و فرم های مختلف در نرم افزار سینا باید تکمیل گردد که با توجه به ثبت اطلاعات مربوطه زمان بر می باشد.

در ادامه دکتر عرفانی گفت : جهت استفاده بهتر از نرم افزار سینا ، پیشنهادمی شود ؛ دکتر شیرزاد ( پزشک اورژانس ) ، فیروزان ( کارشناس ارشد مامائی ) ، معصومی ( پرستار ) و رحیمی ( کارمند پذیرش ) در واحد تریاژ به تیم مراقبین سلامت اضافه گردند.

 

سینا3

سینا1

سینا2

۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید