سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۵

اخبار

تجلیل از زحمات پرستاران در روز ولادت حضرت زینب(س)

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب از زحمات پرستاران در روز ولادت حضرت زینب کبری(س) تجلیل نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر حسینعلی زاده و جمعی از مسئولین بهداشت و درمان منطقه در بخش اورژانس پلی کلینیک تخصصی حاضر و پس از تشکر و قدردانی از تک تک همکاران پرستار ، گفت : اینبار خدمت شما دوستان و عزیزان رسیده ایم برای تبریک روز پرستار . همه شغل ها سخت هستند. این را نمی گویم که شعار داده باشم. راحت ترین کارهایی که وقتی از دور نگاه می کنیم فکر می کنیم به راحتی آب خوردن انجام می شوند. اما حساب بعضی شغل ها از بقیه جداست. سختی بعضی شغل ها به دست درد و پا درد محدود نمی شود ، روح و روان را خسته می کند مثل پرستاری.

شغلی که همه از دور آن را تحسین و تکریم می کنند و وقتی در موقعیتی قرار می گیرند که سر و کارشان به این قشر زحمتکش می افتد (در برخی موارد ) همه آن حرف ها و شعارها و تحسین ها را فراموش می کنند. شاید دلیلش این است که در بدترین موقعیت های زندگی با پرستاران مواجه می شوند.

سخت است می دانم ، بیماری انسان را از لحاظ روحی و جسمی ضعیف و بی حوصله می کند و بیماری آدم را غصه دار و حساس و زودرنج می کند. اینگونه می شود که توجه به پرستاران کم رنگ می شود چرا که این عزیزان هم انسان هستند اینها هم خسته می شوند و مثل بقیه هزار و یک مشکل کاری و خانوادگی دارند شاید حتی خود آنها هم عضوی بیمار در خانواده داشته باشند. آنها هم مثل بقیه مادر ، پدر ، خواهر و برادر هستند. آنها هم گاهی خوشحالند گاهی ناراحت ، گاهی بیمارند گاهی کلافه و بی حوصله.

یادمان نرود آن موقع خودمان را جای پرستاران بگذاریم ، شاید بتوانیم بهتر آنها را درک کنیم و قدرشناس زحماتشان در یکی از سخت ترین و صبورانه ترین شغل های عالم باشیم.

امروز را بهانه ای برای تقدیر از زحمات پرستاران مغتنم شمرده و قدردان زحماتشان هستم.

در ادامه با اهدای شاخه گل از همکاران پرستار واحد اورژانس پلی کلینیک مرکزی تقدیر شد.

پرستار12

پرستار10
پرستار9
پرستار8
پرستار7
پرستار6
پرستار5
پرستار4
پرستار3
پرستار2

 

پرستار1

پرستار13

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید