سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳
 

اخبار

تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا در ایام مبارکه دهه فجر

دکترحسینعلی زاده،دکتر عظیم زاده،فاطمه افشاروجمعی ازمسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب باحضوردرگلزار شهدا با آرمان‌های رهبرفقیدانقلاب اسلامی وشهداتجدیدمیثاق کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ رئیس بهداشت و درمان ، فرمانده بسیج جامعه پزشکی ، مسئول ایثارگران ، رئیس روابط عمومی و جمعی از مسئولین و کارکنان با حضور خود در گلزار شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و بخصوص شهدای گمنام با آرمانهای آنان و رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

فاطمه افشار مسئول ایثارگران با چشمانی اشک آلود گفت : پدر مهربانم حبیب افشار کارمند بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان بود . من و برادرم هیچگونه خاطره ای از ایشان نداریم که بخواهم برایتان تعریف کنم چون برادرم یک بچه 2 ساله بود و من هنوز متولد نشده بودم که پدرم رو از دست دادم . پدرم از سال 1359 همان اوایل جنگ مفقودالاثر شد و هیچ اطلاعی از ایشان بدست نیاوردیم . تا اینکه سال 1386 به ما اعلام کردندکه هیچ اسیر دیگری در عراق وجود ندارد و پدر شما شهید مفقودالاثر میباشد.
پدرجان می‌شنوی دلم برایت تنگ شده دوست داشتم در کنارم باشی تا من را حامی و راهنما باشی .
اما الان که فکر میکنم میبینم که باید بیش از پیش به تو افتخار کنم چون من پدرشهیدی دارم و شهید زیباترین تفسیر عشق و شجاعت و ایثار است.
فقط باسوز دل میگویم سخت ترین روزهای فرزندان شهدا این بود که در مدرسه با دستان کوچکشان کلمه بابا رو مشق کنن وصدا بکشن و بنویسند بابا آب داد...و چه جمله بی مفهومی و بی معنی بود وقتی ما بابایی ندیده بودیم و کسی رو بابا صدا نکرده بودیم. پدر جان هر وقت بر مزار شهیدی حضور پیدا میکنم حس میکنم درکنارم ایستاده ای و دستم را میفشاری و دلتنگیهایم فراموش شده و آرام میگیرم .

روح تمامی شهدا شاد و قرین رحمت الهی

 

شهدا4

شهدا5

شهدا3

شهدا13

شهدا12

شهدا1

شهدا11

شهدا2

شهدا6

شهدا8

شهدا9

شهدا7

شهدا10  

۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید