سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۹

اخبار

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، به پیشواز دهه ولایت رفتند

نشست هم اندیشی حلقه های صالحین با محوریت بزرگداشت دهه ولایت ( از عید قربان تا غدیر) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، نشست هم اندیشی حلقه های صالحین این بهداشت و درمان با موضوع برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر برگزار شد.

در این جلسه ، ابتدا حامد فروزنده قاری جوان این بهداشت و درمان با قرائت آیاتی چند کلام ا... مجید به محفل نورانیت بخشید در ادامه دکتر عظیم زاده فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، با بیان فضائل اخلاقی و زندگی پربار حضرت امیرالمومنین علی ( ع) ، بزرگداشت مقام والای ایشان را از مهمترین اولویت شیعیان ایشان دانست و گفت : برگذاری هر چه باشکوهتر عید غدیر ، خاری در چشمان دشمنان شیعیان مولای متقیان است.

در ادامه کریمی نژاد از اعضای فعال کانون بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب به تشریح مطالبی ارزنده در خصوص کتاب الغدیر پرداخت و متنی زیبا ، روان و ثلیث در این مورد را قرائت نمود.

سپس مقرر شد در ایام دهه ولایت از عید قربان تا غدیر ، اقدام به آذین بندی ساختمان پلی کلینیک نموده مسابقه ای با موضوع خطبه عید غدیر که سوالات آن توسط حاج آقابابازاده تهیه خواهد شد برگزار نمایند برگزاری نشست هم اندیشی حلقه های صالحین ، اجرای ویزیت رایگان توسط پزشکان و پیراپزشکان در مناطق محروم شهر تبریز ، خرید شیرینی و شکلات و توزیع در میان مراجعین ، قرائت زیارت عاشورا ، تهیه استند از سخنان حضرت علی (ع) در مورد غدیر و پارچه نوشته ای از قسمت هایی از متن خطبه غدیر از دیگر برنامه هایی بود که مصوب گردید.

در ضمن بمناسبت هفته عفاف و حجاب مقرر شد ، متن نوشته هایی با موضوع تبلیغ حجاب در تابلو اعلانات نصب و در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

دهه ولایت3
دهه ولایت2
دهه ولایت1

 

۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید