سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۸

اخبار

روضه خوانی در دویست و سی و پنجمین نشست کمیته سلامت

ششمین جلسه کمیته سلامت در سال 1401 در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)

محرم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور؛ روز سه شنبه 11 مرداد جلسه 235 کمیته سلامت با حضور 13 عضو کمیته راس ساعت 12 در ستاد بهداشت و درمان شمالغرب کشور برگزار شد .

در ابتدا دکتر حسینعلی زاده گفت : السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی أولاد الحسین و علی أصحاب الحسین و در ادامه با زبان آذری : ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و کارکنان و خانواده های معزز صنعت نفت تسلیت گفت .

حامد فروزنده با ذکر مصیبت عاشورا و نوحه سرائی اشک بر چشمان حاضرین جاری ساخت .

دکتر سودی به بیان وضعیت فعلی کرونا در جهان و ایران اسلامی پرداخت و احتمال شروع پیک هفتم را دور از انتظار ندانست و تاکید بر واکسیناسیون دوز چهارم بخصوص توسط کارکنان بهداشت و درمان کرد.

در ادامه بر رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی تاکید شد و استفاده از ماسک را در تمامی محیطها جزو الزامات برشمرد.

ماحصل نشست فوق ، 22 مصوبه بود که از اهم آنها میتوان گفت :

رئیس بهداشت و درمان تاکید کرد تمامی امکانات و برنامه ریزی ها بنحوی پیش بینی شود که معاینات بدو استخدام کارکنان شریف و زحمتکش مشمول بند "د" تبصره 20 قانون بودجه 1400 و مشمول بند "و" ماده 44  قانون برنامه پنجم توسعه کشور با حداکثر مطلوبیت و رضایتمندی انجام پذیرد .

مقرر شد در راستای انجام بهینه واکسیناسیون یادآور دوم ، با مدیران HSE صنایع نفت و گاز تبریز و مرکز بهداشت شهرستان تبریز هماهنگی و برنامه ریزی لازم بعمل آید .

دکتر عظیم زاده تاکید کرد : بمنظور ارتقاء رضایتمندی و رفع نواقصات احتمالی و اجرای اقدامات اصلاحی در روند معاینات شغلی و همچنین سنجش رضایتمندی از خدمات ارائه شده ، مقرر شد مدیریتهای HSE صنایع ، نسبت به ارائه " فرم ارائه پیشنهاد اصلاحی جهت نکات قابل بهبود در حوزه سلامت کار"  به همکارانی (کلیه شاغلین اعم از رسمی ، قرارداد مستقیم ، پیمانکاری و ... معاینه شده ) که قصد ارائه نظر دارند تحویل و پس از تکمیل ، فرم بررسی و در نهایت به دبیرخانه بهداشت و درمان شمالغرب کشور تحویل گردد .

2
1

 

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید