سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۷

اخبار

دیدار صمیمی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده با مهندس سید حجت مدنی دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ روز چهارشنبه مورخ 23 شهریور ماه دکتر حسینعلی زاده با حضور در شهر اردبیل به دیدار مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سید حجت مدنی رفت . در این دیدار صمیمی وضعیت قراردادهای موجود بررسی و به مشکلات کارکنان شریف و زحمتکش مجموعه در حوزه بهداشت و درمان رسیدگی شد.

سید حجت مدنی، مدیر منطقه اردبیل ضمن اشاره به هم افزایی در راستای ارتقا خدمات رسانی به کارکنان افزود: امیدواریم با همکاری هم بتوانیم فصل جدیدی از خدمت را در این منطقه رقم زده و شاهد افزایش رضایت مندی کارکنان و جمعیت تحت پوشش باشیم.

مهندس مدنی افزود: فداکاری کادر درمان در ایام شیوع کرونا قابل تقدیر بوده و ما قدردان تک تک آنها هستیم.

دکتر حسینعلی زاده به محوریت عملکرد سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت کاری بنده و همکاران ارتقا خدمات سلامت کارکنان صنعت نفت بوده که امیدواریم با هم افزایی و همکاری بیشتر خدمات شایسته ای را ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به عملکرد مثبت سازمان بهداشت و درمان در ماه های اخیر با قاطعیت همراه این مجموعه در جهت ارتقا خدمات سلامت هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 علیرضا دلداده مقدم رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در راستای تسهیل و افزایش خدمات دهی بهتر به کارکنان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

اردبیل1

اردبیل2

اردبیل3

 

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید