سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۱

اخبار

دیدار یک روزه مدیرعامل سازمان از بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور

مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و سرپرست عملیات سلامت سازمان از پلی کلینیک و مراکز سلامت این بهداشت و درمان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ دکتر جزایری مدیرعامل سازمان و دکتر فلاح سرپرست عملیات سلامت سازمان به همراه دکتر عظیم زاده سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب و تعدادی از مسئولین واحدهای مختلف این بهداشت و درمان در بدو ورود به تبریز ، از ساختمان سابق پلی کلینیک (بهداری سابق) واقع در فلکه دانشگاه و سپس درمانگاه سابق خانواده گلستان واقع در کوی گلستان بازدید نمودند و در خصوص تعیین تکلیف ساختمان های فوق الذکر تصمیمات و دستورات لازم صادر شد. سپس با مراجعه به پلی کلینیک مرکزی ، از واحدهای مختلف بهداری بازدید و از نزدیک با کارکنان در رابطه با مسائل و مشکلات اداری و شخصی کارکنان صحبت نمودند.
در نشستی با مسئولین واحدهای مختلف پلی کلینیک ، دکتر جزایری با اشاره به نگاه مثبت وزارت عالی نفت به بهداشت و درمان صنعت نفت ، گفت : مسائل و مشکلات کارکنان بخصوص در حوزه کارانه ها ، چارت های سازمانی و ... در شرف بازنگری و حل شدن می باشد و امیدوارم همکاران با تلاش و ارتقای عملکرد خود کمافی السابق بهترین خدمات را به خانواده بزرگ صنعت نفت ارائه نمایند تا بتوانیم با همدلی و کمک همدیگر در شرایط موجود ، فضائی را فراهم نمائیم تا آینده خوبی برای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت رقم بزنیم. سپس با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : همه باهم در انتخابات شرکت می کنیم تا کشوری آباد بسازیم.
در ادامه دکتر فلاح ، با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط کارکنان ، گفت : همانطوری که دکتر جزایری گفتند کارانه ها ، چارت های سازمانی و ... کارکنان در جلسه معاونان مطرح شده ، بازنگری و در شرف اقدام می باشد.
در ادامه با اشاره به مشکلات در حوزه IT  و نرم افزارهای موجود گفت : یکسان سازی نرم افزارها در حوزه های مختلف درمانی چون طب صنعتی ، پزشکی خانواده ، آزمایشگاه ، داروخانه و ... در سطح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باید مد نظر باشد.
ایشان نیز در پایان سخنان خود ، از همکاران خواستند با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو ، در آبادانی ایران اسلامی شرکت نمایند.
دکتر عظیم زاده با بیان گزارش مبسوطی از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در سال جاری و مسائل و مشکلات موجود ، گفت : مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با همکاری کارکنان تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا با ارتقاء خدمات قابل ارائه به خانواده بزرگ صنعت نفت ، در راستای بهبود سطح سلامت کارکنان و خانواده های صنعت نفت در شمالغرب کشور اقدام نمائیم.
در ادامه با توجه به نزدیک شدن به زمان اذان ظهر ، نمازجماعت به امامت حاج آقابابازاده در نمازخانه پلی کلینیک اقامه شد .
بعد از صرف ناهار ، بازدید از مراکز سلامت کار شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی تبریز در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه با توجه به رحلت نابهنگام مهندس سیدجواد فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب ، دکتر جزایری و دکتر فلاح و جمعی از مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان در مراسم مجلس ترحیم و شام غریبان آن مرحوم شرکت نمودند.
جلسه با مدیران عامل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شمالغرب از دیگر برنامه های دکتر جزایری و دکتر فلاح بود .
مدیران عامل شرکت ها مسائل و مشکلات موجود در حوزه درمان کارکنان و خانواده ها را گفتند و دکتر جزایری و دکتر فلاح پاسخ های مناسب را بیان نمودند.
دکتر جزایری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه درمان در سطح وزارت نفت گفت : در بحث ساختاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مقرر شد موارد در شورای سلامت وزارت نفت و هیات مدیره شرکت نفت مطرح ، بررسی و اجرائی گردد.
در خصوص تعرفه های درمانی طبق فصل ده مجموعه مقررات که مخصوص سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد ، تعرفه ها طبق تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت در بخش خصوصی می باشد که در قرارداد های منعقده با مراکز طرف قرارداد باید رعایت گردد .
در خصوص تعرفه های دندانپزشکی ، بدلیل اختلاف تعرفه ها با هزینه های دریافتی توسط دندانپزشکان ، جهت کاهش هزینه ها ، سعی ما بر این است که مراکز دندانپزشکی خود را تقویت نمائیم.
در خصوص حذف دفترچه های درمانی که دغدغه خیلی از همکاران است بدلیل الزام قانونی اقدام شده است و زیر ساختهای آن در حال اجرائی شدن می باشد البته در چندین مرکز سازمان بهداشت و درمان اجرائی گردیده و موفقیت هایی هم داشته است که امیدواریم خانواده صنعت نفت در شمالغرب کشور نیز با این تغییرات همگام شوند چراکه نسخه نویسی الکترونیکی و امکان انعقاد قرارداد با مراکز مختلف درمانی با حذف دفترچه ، قطعاً بیماران را در اخذ خدمات مناسب درمانی یاری خواهد نمود.

بازدید مدیر عامل سازمان 35 
بازدید مدیر عامل سازمان 31
بازدید مدیر عامل سازمان 30
بازدید مدیر عامل سازمان 28
بازدید مدیر عامل سازمان 25
بازدید مدیر عامل سازمان 24
بازدید مدیر عامل سازمان 23
بازدید مدیر عامل سازمان 13

بازدید مدیر عامل سازمان 2
 

۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید