سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۵۰

اخبار

اعضای شورای فرهنگی مسائل و مشکلات کارکنان را نقد و بررسی نمودند.

مسائل و مشکلات موجود کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در جلسه شورای فرهنگی مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اعضای شورای فرهنگی با حضور در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی ، به نقد و بررسی مسائل و مشکلات کارکنان پرداختند.

در این جلسه دکتر عظیم زاده به لزوم و اهمیت رفع مشکلات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در جهت افزایش انگیزه کاری ، بهبود و ارتقاء عملکرد مجموعه این بهداشت و درمان اشاره نمود و گفت : اگر مسئولین در رفع مشکلات و نارضایتی های کارکنان تحت پوشش خود بیشتر اهتمال ورزند ، مطمئنا نمود آن در عملکرد و رضایت شغلی کارکنان بیشتر خواهد بود.

در ادامه ایشان گفتند : در انجام کارها ، در چارچوب قوانین ، نباید منتظر بمانیم تا کس دیگر کاری را که ما می توانیم انجام دهیم به اتمام رساند ، چرا که در سطح کشور ، اگر دانشمندان و کارشناسان بسیجی نبودند و با کار جهادی خود ایران را به قدرت منطقه تبدیل نمی کردند ، ما نمی توانستیم دستاوردهای کنونی را در قدرت نظامی و علمی داشته باشیم.

سپس حاج آقا بابازاده با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بین خانواده ها بخصوص برای فرزندان ، برگزاری کلاس های آموزشی - فرهنگی را خواستار شد.

در ادامه دکتر مقدم با قرائت دستور جلسه ، مسائل و مشکلات کارکنان را بیان نمود و اجرای آنها به تصویب کلیه اعضای شورای فرهنگی قرار گرفت و مقرر شد هر چه سریعتر مجوز ها و پیگیری های لازم از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بعمل آید.

از جمله مسائلی که مطرح شد ، بهسازی محوطه پارگینک در حیاط ساختمان پلی کلینیک ، نصب سرعت گیر در حیاط ، راه اندازی باشگاه ورزشی در طبقه زیر زمین ، راه اندازی بوفه و ... بودند.

شورای فرهنگی

شورای فرهنگی3
شورای فرهنگی2
شورای فرهنگی1
 

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۱۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید