سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۸:۰۰

اخبار

تجلیل از شمس آذر ، آزاده سرافراز بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن از شمس آذر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با همکاری روابط عمومی و امور ایثارگران ، بمناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی ، از میرداودشمس آذر تنها آزاده این بهداشت و درمان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که در سالن آموزش پلی کلینیک برگزار شد ، دکتر عظیم زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، ضمن تبریک این روز گفت : آزادگان سروران ما هستند و هیچکس نمی تواند عمق فاجعه دوران اسارت را بدرستی درک نماید. چرا که از شنیده ها و یا حتی مشاهده فیلم های تلویزیونی دوران اسارت رزمندگان ایران اسلامی ، یک از هزاران را نتوانسته است به تصویر بکشد.

در ادامه دکتر حسینعلی زاده با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس که ایشان در یکی از اردوگاه های اسرای عراقی بعنوان پزشک خدمت می نمود گفت : ما تمام امکانات رفاهی برای اسرا فراهم نموده بودیم و حتی در زمان گفتگو نباید به آنها اسیر می گفتیم بلکه آنها را میهمان می دانستیم.

حاج آقا بابازاده امام جماعت این بهداشت و درمان نیز با بیان مطالبی ارزنده از دوران دفاع مقدس ، یاد و خاطره آزادگان را گرامی داشت و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

دکتر مقدم ، رئیس روابط عمومی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ، که ایشان به عنوان رزمنده در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت ، رشادت های رزمندگان را ستودنی دانست.

شمس آذر نیز با بیان خاطراتی از دوران اسارت ، آن را یکی از بدترین دوران و شرایط زندگی که یک فرد می تواند تجربه نماید نامید.

در پایان با اهدای کارت هدیه و لوح از شمس آذر تقدیر بعمل آمد.

 

تجلیل از آزاده 4
تجلیل از آزاده 3
تجلیل از آزاده 2
تجلیل از آزاده 1

تجلیل از آزاده 5

تجلیل از آزاده 6

۲۷ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید