سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۵۷

اخبار

برگزاری رزمایش دورمیزی با موضوع پدافند غیر عامل در شرایط بحران در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

دبیر کمیته مدیریت بحران ، برگزاری رزمایش را در حد مطلوبی ارزیابی نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ رزمایش دور میزی با حضور جمعی از اعضای کمیته بحران در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی برگزار شد. دکتر عظیم زاده با اشاره به لزوم آمادگی تمام واحدها با توجه به برگزاری چندین رزمایش در پلی کلینیک و درمانگاهها و مراکز پزشکیاری برای شرایط مختلف بحران ناشی از شرایط طبیعی اعم از سیل ، زلزله و .. و یا غیر طبیعی ، بروز رسانی و انجام چک لیست های لازم توسط واحد ایمنی و HSE را از بهترین کارهای قابل اجرا برشمرد و گفت : در خصوص لوازم و تجهیزات همچون آمبولانس ها انجام چک لیست های دوره ای و در خصوص کادر درمان ، پزشک و پرستار ، رانندگان آمبولانس ها و همکاران خدمات و پذیرش با برگزاری کلاس های آموزشی مختلف می توان از بروز نقائص جلوگیری نمود.

در این رزمایش که با حد سنجش میزان آمادگی واحدهای مختلف در شرایط بحران بود ، اعضا با بیان مطالب مختلف ، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص اقدامات مورد نیاز بیان نمودند.

دکتر مقدم دبیر کمیته بحران ، برگزاری رزمایش را در مطلوب ارزیابی نمود و گفت : ما چندین سناریو در ارتباط با برگزاری رزمایش ها با همکاری شرکت های صنعتی تابعه شمالغرب کشور داریم که در آینده نزدیک برگزار خواهند شد.

 


رزمایش دورمیزی 3
رزمایش دورمیزی 2
۷ شهریور ۱۴۰۳ ۱۵:۰۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید