سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۷:۴۸

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

دکتر عظیم زاده با اشاره به ایثاگری های رزمندگان اسلام ، گرامیداشت دفاع مقدس را ضروری دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،بمناسبت هفته دفاع مقدس ، اعضای شورای فرهنگی متشکل از خدمات پشتیبانی ، روابط عمومی ، کانون بسیج جامعه پزشکی و سایر واحدها با همکاری و هماهنگی های لازم اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمودند.

در این مراسم که با دعوت از میهمان هایی از سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی و بسیج شرکت های پالایش نفت تبریز و پتروشیمی تبریز و ... ،همکاران این بهداشت ود رمان نیز شرکت داشتند.

در آغاز مراسم با پخش سرود ملی و ادای احترام به محضر شهدا ، قاری جوان این بهداشت و درمان حامد فروزنده با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید به محفل نورانیت بخشید.

در ادامه دکتر احمدیان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از روزهای حساس جامعه اسلامی بدلیل حمله های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست به جبهه مقاومت لبنان که در 24 ساعت اخیر با بیش از 800 مورد بمباران و موشک باران موجب شهادت بیش از 500 نفر  از اعضای مقاومت و افراد عادی در لبنان گردیده است. در بعد از انقلاب اسلامی ایران ، کشور ما با انواع آزمایشات مواجهه گردیده است تا با ایجاد ناآرامی ها توسط اقلیم های مختلف ، سعی در به چالش کشیدن ما داشتند ولی با لطف خداوند و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه های مختلف در پشت سر ولایت موجب شد تا این بلوا ها خاموش گردد.که بعد از آن آغاز جنگ تحمیلی با حمایت همه جانبه و حضور فیزیکی حداقل 35 کشور از صدام ، که بعد از هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایثارگری رزمندگان اسلام ، حضور اقشار مختلف مردم و ایستادگی و گوش بفرمان ولایت فقیه ، دشمنان نتوانستند وجبی از خاک میهن اسلامی را بدست آورند.

امیدوارم درگیری اخیر رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت آخرین درگیری بوده و جبهه مقاومت اسلام پیروز نهائی آن گردد و رژیم جعلی و منحوس صهیونیست از صحنه عالم حذف گردد . این وعده خداوند است که پیروزی با حق است.

دکتر عظیم زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب و فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هفته دفاع مقدس را نیز تبریک گفت و با بیان برنامه های دشمنان در کم رنگ نمودن ایثار و فداکاری های ایثارگران ، رزمندگان و جانبازان و در رأس آنها شهدای گرانقدر ، برگزاری چنین مراسم و یادآوری خاطره این عزیزان و بیان روش زندگی آنها و نیز بازخوانی وصیت نامه های بجا مانده از شهدا را به نسل کنونی از رسالت های اصلی ما دانست .

در ادامه حاج آقا بابازاده نیز با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت : همه انسان ها باید از سیره و روش زندگی ائمه اطهار ، حضرت رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی ، امام جهعفر صادق (ع) و علی الخصوص امام حسین (ع) که فرمود ما ذلت را نمی پذیریم.و با عزت با اهدای خون خود از اسلام دفاع می کنیم. و این است الگوی رزمندگان اسلام که با ایثارگری و فداکاری خود ، با راز و نیاز شبانه با خداوند ، قطرات اشک آنها جمع شد و با خون پاک شهدا و با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی کامل رسیدیم و امنیت و آرامش کنونی را مدیون زحمات این عزیزان هستیم. البته پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف علمی ، موشکی و ... به برکت خون شهدا است.

در آخر مولوی رزمنده بازنشسته شرک پالایش نفت ، با بیان خاطراتی زیبا از دوران دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهیدان باکری و ... را گرامیداشتند.

شایان ذکر است در میان سخنرانی ها ، کلیپ هایی زیبا با موضوع هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در سالن پخش شد.

 

دفاع مقدس 12
دفاع مقدس 11
دفاع مقدس 10
دفاع مقدس 9
دفاع مقدس 8
دفاع مقدس 7
دفاع مقدس 6
دفاع مقدس 5
دفاع مقدس 4
دفاع مقدس 3

دفاع مقدس 2
دفاع مقدس 1

دفاع مقدس 13


دفاع مقدس1
دفاع مقدس
۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۷:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید