سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۴۷

اخبار

جلسه مشترک مدیریت بحران و پدافند غیر عامل فیمابین بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب و پالایشگاه و پتروشیمی تبریز

مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این بهداشت و درمان جلسه ای مشترک با شرکت های پالایشگاه و پتروشیمی تبریز برگزار نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در راستای سنجش میزان آمادگی این بهداشت و درمان در شرایط اضطراری ، جلسه ای مشترک با شرکت های پالایشگاه و پتروشیمی تبریز برگزار نمود.

در این جلسه که با حضور دکتر عظیم زاده ، دکتر قربانزاده ، دکتر قره محمدلو ،دکتر مقدم و اشرفی از این بهداشت و درمان و مهندس غلامی ، مهندس علمشاهی ، مهندس توپچی خسروشاهی ، مهندس تیماره و مهندس بازرگان از HSE و ایمنی و پدافند غیر عامل شرکت های پالایش نفت تبریز و پتروشیمی تبریز حضور داشتند مقرر شد ، دو رزمایش با عناوین « امداد و نجات در پدافند شیمیمایی » و موضوع رزمایش بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد ، برگزار شود.

شرکت ها تقبل نمودند نسبت به جاگذاری کانکس امداد سیار در همجواری مراکز سلامت کار مستقر در پالایشگاه و پتروشیمی تبریز نمایند و هر دو شرکت بمنظور ایجاد مرکز پیش بیمارستانی سیار برای مواقع اضطراری بررسی های لازم را معمول نموداه و در صورت امکان جهت اجرائی شدن آن با مسئول نظارت بر درمان و اعتبار بخشی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

همچنین مقرر شد توافق نامه اجرائی بین سه شرکت حاضر در جلسه برای امداد و نجات در شرایط اضطراری منعقد گردد.

برگزاری کلاس های آموزشی BLS ( احیای پایه ) برای کارکنان واجد شرایط هر دو شرکت بزرگ صنعت نفت در تبریز از سوی این بهداشت و درمان اجرائی گردد.

برگزاری جلسات مشترک نیروهای تحت امر فرماندهی ارشد منطقه کجوار تبریز در جهت امکان سنجی امکانات درمانی و امدادی در شرایط اضطراری و نیز استقرار یک دستگاه آمبولانس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در محل استقرار آمبولانس های شرکت پالایش نفت تبریز بصورت آماده بکار (Stand by) از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در پایان مصوب شد MSDS برخی مواد شیمیائی که نیاز به توجه خاص دارد تهیه و از طریق بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در اختیار بیمارستان های مرجع سطح شهر تبریز ( بیمارستان های امام رضا (ع) و سینا ) قرار گیرد.
۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید